Blisko ludziWłaścicielka firmy "Adrian" odpowiedziała na zarzuty odnośnie kontrowersyjnej kampanii reklamowej

Właścicielka firmy "Adrian" odpowiedziała na zarzuty odnośnie kontrowersyjnej kampanii reklamowej

Właścicielka firmy "Adrian" odpowiedziała na zarzuty odnośnie kontrowersyjnej kampanii reklamowej
Źródło zdjęć: © East News

26.11.2019 09:11, aktual.: 26.11.2019 11:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Niedawno było głośno o kampanii marketingowej marki "Adrian". Na billboardach Karolina Piasecka, która jest żoną byłego radnego PiS, nawoływała "Walcz o siebie! Ja to zrobiłam". Kobieta pozowała ucharakteryzowana na ofiarę pobicia. Firma produkująca rajstopy odpowiedziała na zarzuty odnośnie kampanii.

"Gazeta Wyborcza" zapytała firmę "Adrian", kto odpowiada za kampanię z udziałem Karoliny Piaseckiej. Do "winy" przyznała się Małgorzata Rosołowska-Pomorska, która jest właścicielką firmy.

Właścicielka firmy "Adrian" o kontrowersyjnej kampanii

"Przy okazji kampanii chciałam zwrócić uwagę na ważny społeczny problem. W internecie znalazłam informację, że w Polsce 800 tys. kobiet to ofiary przemocy. Na to patrzą dzieci. Za tym się kryje co najmniej 800 tys. sprawców. Cierpienie ofiar i często także wieloletnie milczenie" – tłumaczy w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" właścicielka marki "Adrian".

Rosołowska-Pomorska wyjaśnia także, że to nie jest kampania produktowa, a wizerunkowa. Mówi, że od lat wie, że nie chce promować kolejnego rodzaju kolorowych rajstop, tylko budować wizerunek firmy, która nie boi się trudnych tematów. – Niektórzy ludzie nie zrozumieli przesłania – wzdycha i tłumaczy, dlaczego zdecydowała się na taką reklamę.

– Mnie nie chodzi o to, żeby sprzedać jak najwięcej rajstop kosztem ofiar przemocy. Nasze ostatnie kampanie nie przekładają się znacząco na sprzedaż, tym bardziej, że czasy się zmieniają i kobiety coraz częściej wybierają spodnie, getry albo chodzą z gołymi nogami – wyjaśnia w rozmowie z "Gazetą Wyborczą".

Rosołowska-Pomorska zwraca uwagę na to, że dzięki kontrowersyjnym kampaniom utrwala się się wizerunek firmy. – Zaczynają nas nazywać polskim Benettonem. To dla nas zaszczyt. Jestem z siebie dumna – mówi.

Karolina Piasecka w kampanii marki "Adrian"

2 listopada rozpoczęła się kampania producenta rajstop "Adrian". Karolina Piasecka, ofiara byłego radnego PiS, pojawiła się na billboardach z hasłem "Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!". Do reklamy pozowała w pończochach i rozmazanym makijażu, ucharakteryzowana na ofiarę pobicia. Na materiałach widać również odwróconego tyłem mężczyznę z zaciśniętą pięścią.

To nie pierwszy raz, kiedy marka "Adrian" porusza trudną tematykę w swoich reklamach. Wiele z nich budziło kontrowersje oraz wywoływało dyskusję w mediach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (11)
Zobacz także