Wyrażaj siebie. Siła autentyczności w nowej kampanii MODIVO

MODIVO prezentuje najnowszą kampanię, która koncentruje się na życiu prawdziwych kobiet, które swoją siłą i determinacją inspirują do nieprzeciętnych działań. Czwórka bohaterek z czterech różnych krajów, o różnej historii i różnym spojrzeniu na świat stanowi oś przewodnią kampanii filmów dokumentalnych.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

09.10.2023 16:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ich osobiste przeżycia, postawy, działalność i wyzwania, z jakimi się mierzą inspirują oraz motywują do podejmowania prób i przekraczania granic strefy komfortu. MODIVO pozwala im wyrażać siebie za pomocą ubrań – one też stanowią ważny element kampanii: towarzyszą bohaterkom w każdym momencie ich dnia, pozwalają wejść w odpowiednią rolę. Stylizacje dostosowane do lokalnych trendów przy użyciu szerokiego asortymentu stanowią spójną całość z historią o niezwykłych postaciach.

Seria dokumentów MODIVO

Za koncept serii filmów dokumentalnych MODIVO odpowiedzialna jest Ola Szol, Dyrektorka Marketingu & E-commerce MODIVO. Kampania pokazuje bohaterki, które spełniają swoje marzenia i realizują ambicje, odzwierciedlając tym samym aspiracje oraz wzory postaw wyznawanych przez przedstawicieli danego kraju. Wybór tych postaci miał na celu możliwość utożsamienia się z daną osobą i znalezienia siebie w opowieści stworzonej przez MODIVO. Autentyczności całej kampanii dodaje fakt, że wideo nagrane zostało przy użyciu tradycyjnej taśmy filmowej 16 mm.

Formuła sfabularyzowanego dokumentu pozwoliła przybliżyć sylwetki silnych kobiet potrafiących pogodzić przeróżne życiowe role, ale jednocześnie podkreślić jak dużą wagę w osiąganiu zamierzonych celów stanowi to, w czym MODIVO jest ekspertem, czyli moda.

Bohaterkami kampanii zostały mieszkanki Polski, Czech, Bułgarii i Rumunii. Są przedsiębiorczyniami, aktywistkami i feministkami. Inspirują, motywują i zapraszają do swojego (nie)zwykłego świata.

© materiały partnera

Siła jest kobietą

Bohaterki kampanii z Polski to Kasia i Zosia Pilitowskie, mama i córka, przedsiębiorczynie, aktywistki i autorki książek kulinarnych. Ich bar śniadaniowy "Ranny ptaszek" to jedno z ulubionych miejsc mieszkańców Krakowa, którzy doceniają energię, pozytywne nastawienie i życzliwość jego właścicielek. Zosia przyznaje, że entuzjazmu do świata i ludzi, a także ciepła nauczyła się od mamy. Kasia godzi wiele życiowych ról – pasję do gotowania, pracę wolontariacką i społecznictwo. Zosia poza prowadzeniem rodzinnej restauracji, zaangażowała się w tworzenie grupy biegaczek, której jeszcze w Krakowie nie było i inspiruje kobiety autorskimi filmikami na instagramie. Zgadzają się z tym, że ich największą inspiracją są ludzie. Kasia jest przekonana, że wiele moglibyśmy się nauczyć obserwując życia i zachowania zwierząt – to jakie są bezinteresowne, empatyczne i jak potrafią sobie pomagać. Wsparcie jest bardzo ważną wartością w nowej kampanii MODIVO, a Kasia i Zosia hołdują idei, że najważniejsze są uważność i troska, z których rodzi się wsparcie. Wsparcie jest bardzo ważne – mówią – daje wiarę we własne siły. Dobro zawsze wraca, jak bumerang – dodaje Kasia – warto doceniać innych i chwalić, tego nigdy nie jest za dużo. Jestem uważną osobą i słucham ludzi – stwierdza Zosia. Zawsze mi się chce, nie znam wyrażenia "nie da się" – dodaje o sobie Kasia. Dla bohaterek ważna jest empatia, szacunek i akceptacja i chcą te wartości przekazać innym.

Najważniejsze jest poszanowanie różnorodności

Do kampanii zaproszona została Iva Guminshka, przedsiębiorczyni, feministka i innowatorka, która pojawiła się na prestiżowej liście Forbesa "30 Under 30" w Bułgarii. Iva jest założycielką i CEO Humans of the Loop – firmy, która świadczy usługi szkolenia modeli i walidacji machine learning, koncentrując się na gromadzeniu danych potrzebnych do wolnej od uprzedzeń sztucznej inteligencji. Iva łączy w swoim życiu zarówno zawodowym, jak i prywatnym wiele różnych ról – co, jak mówi, składa się na spójną całość, którą reprezentuje. Dla bohaterki naszej kampanii najbardziej kluczową wartością jest poszanowanie różnorodności: "Gdybym mogła zmienić coś na świecie to usunęłabym postępujące wymazywanie różnorodności kulturowej i alternatywnych sposobów wyobrażania sobie życia i otaczającego nas świata". Iva dodaje również, że według niej najważniejsza jest miłość do samego siebie, która jest podstawą, by "kochać innych i dać im pokochać siebie". Przedsiębiorczyni jest zdania, że gdyby mogła zmienić swoje życiowe decyzje i wybrać inną drogę, jest przekonana, że "nowe ścieżki zaprowadziłyby ją dokładnie do tego samego miejsca, w którym jest teraz".

© materiały partnera

Znajdź swój głos

Wśród bohaterek znalazła się też Klara Pokorna, coachka, trenerka jogi, podróżniczka i pasjonatka mody. Od dawna prowadzi grupę YogaGangFam, w której inspiruje dziewczyny do bycia najlepszą wersję siebie i sięgania gwiazd. "Bycie dla innych przewodniczką jest dla mnie równie ważne, co słuchanie siebie, zwracanie uwagi na własne samopoczucie i robienie tego, co kocham". Klara Pokorna siły szuka właśnie w sobie. Docenia siebie za to, że udaje jej się wyjść z każdej trudnej sytuacji. "Moja determinacja jest jak tarcza superbohatera" dodaje. Może na sobie polegać i podąża za marzeniami. Trzeba się wspierać, słuchać swojego wewnętrznego głosu i zdawać sobie sprawę z tego, że każdy z nas odgrywa ważną rolę w życiu innych ludzi. I to zawsze działa w obie strony.

"Nie czuję się piękna. Czuję się Silna"

Alina Dumitriu to autorka, public speaker i aktywistka. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz osób pokrzywdzonych. Całe swoje życie zawodowe poświęciła pracy w organizacyjnych pozarządowych. Organizuje również eventy wspierające marginalizowane społeczności.

Wyrażaj siebie, gdziekolwiek jesteś

Człowiek jest ponadczasową inspiracją dla MODIVO, którego misją jest zachęcenie do wyrażania siebie poprzez modę, a także kreowania swojej rzeczywistości według własnych zasad. Właśnie dlatego do kampanii multibrand zaprosił bohaterki, które emanują kobiecą siłą, autentycznością i nieustępliwością. Kampania niesie uniwersalny przekaz oparty na emocjach i docierający do świadomości mieszkańców danej części Europy. MODIVO po raz kolejny udowadnia, że moda stanowi ważny element życia pozwalający na osiąganie zamierzonych celów.

© materiały partnera
Źródło artykułu:WP Kobieta