"Zaangażuj się w coś" - mocna kampania firmy Equinox
Kampanie luksusowego klubu fitness Equinox od zawsze stawiają na mocny przekaz i nie uciekają od kontrowersyjnych tematów. Nie tak dawno światło dzienne ujrzała najnowsza sesja wizerunkowa znanej firmy, której hasło przewodnie to "Zaangażuj się w coś. To nie fitness, to życie" ("Commit to Something. It's no fitness, it's life").
Kampanie luksusowego klubu fitness Equinox od zawsze stawiają na mocny przekaz i nie uciekają od kontrowersyjnych tematów. Nie tak dawno światło dzienne ujrzała najnowsza sesja wizerunkowa znanej firmy, której hasło przewodnie to "Zaangażuj się w coś. To nie fitness, to życie" ("Commit to Something. It’s no fitness, it’s life").
"Zaangażuj się w coś"("Commit To Something") - ciekawa kampania firmy Equinox
Zdjęcia autorstwa amerykańskiego fotografa Stevena Kleina w inteligentny sposób komentują tryb życia współczesnego człowieka i związane z nim okoliczności, takie jak brak czasu, wieczny pośpiech, pogoń za karierą czy samotność.
Lydia Hearst - prawnuczka słynnego magnata prasowego
Jedną z bohaterek kampanii została Lydia Hearst - prawnuczka magnata prasowego Williama Randolpha Hearsta, aktorka oraz modelka.
Lydia Hearst w kampanii Equinox
Wieczorowy makijaż, elegancka sukienka i kolczyki to idealna stylizacja na wyjście do ekskluzywnej restauracji. Uwagę widzów przyciąga jednak coś innego - kobieta karmi piersiami dwójkę dzieci. Taki widok mógłby zaskoczyć gości na wytwornej kolacji.
Bianca Bree w kampanii Equinox
Oprócz Lydii Hearst, w kampanii zobaczymy również 25-letnią córkę aktora Jean-Claude’a Van Damme - Biankę Bree, która wcieliła się w rolę współczesnej aktywistki.
Alan Jouban w kampanii Equinox
Na jednym zdjęciu pojawił się także Alan Jouban, zawodnik MMA, który zapozował na tle ściany zapełnionej trofeami z zawodów czirliderek.
"Zaangażuj się w coś"("Commit To Something") - ciekawa kampania firmy Equinox
"Ta kampania odnosi się do współczesnych problemów i społecznych komentarzy. Ma niesamowitą siłę przekazu w przeciwieństwie do pozbawionego narracji i powierzchownego portretowania ludzi" - skomentował efekty swojej pracy Steven Klein.
"Zaangażuj się w coś"("Commit To Something") - ciekawa kampania firmy Equinox
"Equinox opowiada o zaangażowaniu, na którego punkcie mamy obsesję - dajemy członkom naszego klubu wyzwanie, by wiedzieli, kim są i czego chcą" - skomentował założenia marki Carlos Becil, dyrektor działu marketingu Equinox.