GwiazdyZbyt seksowne na reklamy!?

Zbyt seksowne na reklamy!?

Zbyt seksowne na reklamy!?

Reklamy z ich udziałem często są zakazywane. Zarzut? Modelki są zbyt seksowne, pokazują za dużo nagiego ciała, całość niekiedy bywa seksistowska. Ostatnio zakazano reklamy z udziałem zbyt wyzywającej Eve Mendes. Zobacz gorszące i zakazane reklamy!

Reklamy z ich udziałem często są zakazywane. Zarzut? Modelki są zbyt seksowne, pokazują za dużo nagiego ciała, całość niekiedy bywa seksistowska. Ostatnio zakazano reklamy z udziałem zbyt wyzywającej Eve Mendes. Zobacz gorszące i zakazane reklamy!

Ta reklama została zakazana w USA. Eve Mendes pokazuje zbyt dużo ciała, a całość jest zbyt seksowna.

1 / 9

Eva Mendes

Obraz
© ONS

Aktorka ma w sobie spory ładunek seksapilu i wie, jak z niego korzystać. Specjaliści od reklamy również z tego powodu zatrudniają piękną Evę.

2 / 9

Eva Mendes

Obraz
© ONS

Mendes była twarzą, a raczej ciałem kampanii "People for the Ethical Treatment of Animals" (PETA). Hasło na plakacie głosi "Wolę chodzić nago, niż nosić futro". Jednak ta społeczna kampania nikogo nie zgorszyła.

3 / 9

Eva Mendes

Obraz
© ONS

Mendes odpiera zarzuty, że w reklamie Calvina Kleina jest zbyt wyuzdana. "Widocznie w tym kraju nie można pokazywać sutków. Z kolei w filmie trzeba odsłonić trochę ciała, żeby ktoś w ogóle chciał na ciebie spojrzeć. Czy to nie paradoks?" - pyta retorycznie gwiazda.

4 / 9

Eva Mendes

Obraz
© ONS

"Kocham moje ciało i jego krągłości. Nie ukrywam, że zdjęcia są seksowne, ale na pewno nie aż tak niemoralne, jak mi to niektórzy zarzucają" - powiedziała w wywiadzie dla Marie Claire.

5 / 9

Doda

Obraz
© AKPA

Również w Polsce oprotestowywano reklamy, które niektórych gorszyły. Spotkało to Dodę. Wokalistka wystąpiła w reklamie jeansów. Na zdjęciu z kampanii miała na sobie krótkie jeansowe szorty i skąpą bluzkę.

6 / 9

Doda

Obraz
© AKPA

Do Rady Etyki Reklamy wpłynęła skarga na tę reklamę, jednak została odrzucona. Reklama z udziałem Doroty Rabczewskiej nie po raz pierwszy wywołuje zgorszenie. Wcześniej krytykę wywołała reklama lodów.

7 / 9

Reklama jeansów

Obraz
© Calvin Klein

Oto zdjęcie z kampanii reklamowej jeansów Calvina Kleina, która w Stanach Zjednoczonych została objęta cenzurą. W dwuznacznej reklamie wzięła udział m.in. polska topmodelka, Anna Jagodzińska. Komisja etyki uznała, że kampania jest na tyle prowokująca, że może wywierać niekorzystny wpływ na młodych ludzi. Zakaz objął wszystkie stacje, a także godziny nocne. Po atakach, firma zdecydowała się również usunąć uliczne billboardy - zastąpiono je zdjęciami modelki Doutzen Kroes w bikini.

8 / 9

Reklama Dolce&Gabbana

Obraz
© AFP

Ta reklama Dolce&Gabbana została wybrana najbardziej seksistowską w 2008 roku. Zdjęcie odwołuje się do sceny zbiorowego gwałtu. Erotyka przeplata się z przemocą.

9 / 9

Eva Mendes

Obraz
© ONS

Firmy, które zamieszczają kontrowersyjne zdjęcia i billboardy z reklamami, tylko korzystają na zamieszaniu związanym z protestami. To wbrew pozorom tylko podsyca zainteresowanie daną firmą, każdy chce zobaczyć gorszące zdjęcie, szczególnie, gdy kością niezgody jest półnagie ciało seksownej modelki.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (55)