Reklamy z ich udziałem często są zakazywane. Zarzut? Modelki są zbyt seksowne, pokazują za dużo nagiego ciała, całość niekiedy bywa seksistowska. Ostatnio zakazano reklamy z udziałem zbyt wyzywającej Eve Mendes. Zobacz gorszące i zakazane reklamy!
Reklamy z ich udziałem często są zakazywane. Zarzut? Modelki są zbyt seksowne, pokazują za dużo nagiego ciała, całość niekiedy bywa seksistowska. Ostatnio zakazano reklamy z udziałem zbyt wyzywającej Eve Mendes. Zobacz gorszące i zakazane reklamy!
Ta reklama została zakazana w USA. Eve Mendes pokazuje zbyt dużo ciała, a całość jest zbyt seksowna.
Eva Mendes
Aktorka ma w sobie spory ładunek seksapilu i wie, jak z niego korzystać. Specjaliści od reklamy również z tego powodu zatrudniają piękną Evę.
Eva Mendes
Mendes była twarzą, a raczej ciałem kampanii "People for the Ethical Treatment of Animals" (PETA). Hasło na plakacie głosi "Wolę chodzić nago, niż nosić futro". Jednak ta społeczna kampania nikogo nie zgorszyła.
Eva Mendes
Mendes odpiera zarzuty, że w reklamie Calvina Kleina jest zbyt wyuzdana. "Widocznie w tym kraju nie można pokazywać sutków. Z kolei w filmie trzeba odsłonić trochę ciała, żeby ktoś w ogóle chciał na ciebie spojrzeć. Czy to nie paradoks?" - pyta retorycznie gwiazda.
Eva Mendes
"Kocham moje ciało i jego krągłości. Nie ukrywam, że zdjęcia są seksowne, ale na pewno nie aż tak niemoralne, jak mi to niektórzy zarzucają" - powiedziała w wywiadzie dla Marie Claire.
Doda
Również w Polsce oprotestowywano reklamy, które niektórych gorszyły. Spotkało to Dodę. Wokalistka wystąpiła w reklamie jeansów. Na zdjęciu z kampanii miała na sobie krótkie jeansowe szorty i skąpą bluzkę.
Doda
Do Rady Etyki Reklamy wpłynęła skarga na tę reklamę, jednak została odrzucona. Reklama z udziałem Doroty Rabczewskiej nie po raz pierwszy wywołuje zgorszenie. Wcześniej krytykę wywołała reklama lodów.
Reklama jeansów
Oto zdjęcie z kampanii reklamowej jeansów Calvina Kleina, która w Stanach Zjednoczonych została objęta cenzurą. W dwuznacznej reklamie wzięła udział m.in. polska topmodelka, Anna Jagodzińska. Komisja etyki uznała, że kampania jest na tyle prowokująca, że może wywierać niekorzystny wpływ na młodych ludzi. Zakaz objął wszystkie stacje, a także godziny nocne. Po atakach, firma zdecydowała się również usunąć uliczne billboardy - zastąpiono je zdjęciami modelki Doutzen Kroes w bikini.
Reklama Dolce&Gabbana
Ta reklama Dolce&Gabbana została wybrana najbardziej seksistowską w 2008 roku. Zdjęcie odwołuje się do sceny zbiorowego gwałtu. Erotyka przeplata się z przemocą.
Eva Mendes
Firmy, które zamieszczają kontrowersyjne zdjęcia i billboardy z reklamami, tylko korzystają na zamieszaniu związanym z protestami. To wbrew pozorom tylko podsyca zainteresowanie daną firmą, każdy chce zobaczyć gorszące zdjęcie, szczególnie, gdy kością niezgody jest półnagie ciało seksownej modelki.