Amerykański supermarket wypuścił linię ubrań. Konserwatyści są oburzeni

Kolekcja ubrań w supermarkecie obruszyła konserwatystów USA
Kolekcja ubrań w supermarkecie obruszyła konserwatystów USA
Źródło zdjęć: © Adobe Stock, Twitter | Adobe Stock, Twitter

20.05.2023 13:40, aktual.: 20.05.2023 14:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Popularna sieć amerykańskich supermarketów wypuściła na rynek linię ubrań skierowaną do dzieci. Do kolekcji przyczepiły się środowiska konserwatystów, twierdząc, że to kolejna duża wpadka, jaka miała ostatnio miejsce w Stanach Zjednoczonych.

Dziennikarze jednego z amerykańskich portali zwrócili uwagę na burzę w sieci, którą rozpętali amerykańscy konserwatyści. Popularna sieć dyskontów wypuściła linię dziecięcych ubrań z dość nietypowymi napisami. Nie wszystkim ta kolekcja przypadła do gustu.

"Jawna indoktrynacja". Część klientów sieci jest oburzona

O sprawie zrobiło się głośno m.in. na Twitterze, gdzie zaroiło się zdjęć przedstawiających nowość w amerykańskich dyskontach. Sieć supermarketów zaoferowała dziecięce stroje kąpielowe, a także koszulki z motywem tęczy i hasłami wspierającymi środowisko LGBT. Kolekcja została nazwana "LGBT Pride". Jak wiadomo, w Stanach Zjednoczonych wkrótce rusza "Gay Pride", czyli "Miesiąc Dumy". Reklama strojów wywołała niemałe zamieszanie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Skrajni amerykańscy konserwatyści grzmią, że kolekcja ta w ogóle nie powinna zostać dopuszczona do sprzedaży.

"To indoktrynacja i pielęgnacja ideologii LGBTQ. To niepokojące i niestosowne" - oznajmiła jedna z największych organizacji anty-LGBT w Stanach Zjednoczonych.

Kolejna wpadka?

Jak podaje portal "New York Post" to niepierwszy raz, gdy popularny sklep wywołuje skrajne emocje. Nie tak dawno temu pojawiła się bowiem reklama znanej marki piwa, w której wystąpiła 26-letnia transpłciowa influencerka Dylan Mulvaney.

Dyrektor generalny popularnej marki piwa podkreślał, że współpraca z osobą transpłciową nie miała na celu dzielić społeczeństwa. Cel był dokładnie odwrotny - w ten sposób reklama miała pokazywać, że ludzie mogą zasiąść razem przy stole, aby wypić napój w swoim towarzystwie. Przez aferę nakręconą przez środowiska konserwatystów firma miała stracić pięć milionów amerykańskich dolarów.

Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także