Anna Lewandowska promuje linię wegańskich kosmetyków Phlov. Uwagę przykuwa naszyjnik
W poniedziałek 7 października Anna Lewandowska wypuściła własną linię wegańskich kosmetyków Phlov. Na evencie Sephory promowała markę sygnowaną swoim imieniem i nazwiskiem. Uwagę przykuła jej stylizacja, a przede wszystkim naszyjnik.
07.10.2019 | aktual.: 07.10.2019 14:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Podczas eventu perfumerii Sephora premierę miała linia kosmetyków Anny Lewandowskiej. Trenerka świetnie prezentowała się na promocji swojej nowej marki. Postawiła na garnitur w kolorze pudrowego błękitu. Nie zabrakło modnych szpilek i charakterystycznych loków. Uwagę przykuł jednak złoty naszyjnik, który miała na sobie. Delikatna biżuteria układała się imię córki Lewandowskiej – Klary. To rozczulające, że zapracowana bizneswomen w każdym momencie pamięta o swojej córce, która jest oczkiem w głowie rodziców.
Zobacz także
Wegańskie kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska
Anna Lewandowska od kilku miesięcy informowała na swoich profilach w mediach społecznościowych o pewnym tajnym projekcie. Po dwóch latach pracy na świat przyszło kolejne "dziecko" trenerki. Linia kosmetyków Phlov, które mają wpływać zbawiennie nie tylko na naszą skórę, ale też umysł. Wśród nich balsam wzmacniający efekty treningu, żele do mycia twarzy, maseczki upiększające i serum odmładzające.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl