Answear przejmuje PRM – jak wpłynie to na pozycję firmy na rynku polskim i zagranicznym?

Z początkiem czerwca firma Answear przejęła Sneakerstudio oraz PRM, tworząc tym samym nowe miejsce zakupów dla fanek i fanów premium street fashion. Pod szyldem PRM. com kryje się nowy koncept, który łączy siły obu zespołów i oferuje szeroką gamę unikalnych produktów, w tym najbardziej poszukiwane sneakersy oraz odzież topowych marek luxury streetwear. Warto zastanowić się, jak nowy segment działalności Answear wpłynie na rozwój spółki i jej pozycję na rynku krajowym i zagranicznym.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Answear buduje pozycję lidera branży fashion e-commerce w obszarze Europy Centralnej

Answear konsekwentnie dąży do zbudowania stabilnej pozycji lidera wśród podmiotów z branży fashion e-commerce i to nie tylko w Polsce, ale również w Europie Centralnej. Krakowska firma od lat działa na rodzimym rynku i poza granicami kraju, a od 2021 roku sklep internetowy Answear. com jest spółką akcyjną. Sklep online został założony 12 lat temu – obecnie oferuje ubrania, buty i dodatki w 11 krajach. Co ważne, firma organizuje i wspiera też różne akcje charytatywne i projekty, które mają na celu ochronę środowiska oraz niesienie pomocy osobom wykluczonym i w trudnej sytuacji życiowej. Ta działalność także ma miejsce na arenie międzynarodowej. Optymalizacja oferty produktowej jest ważnym stałym punktem działań Answear, a połączenie PRM oraz Sneakerstudio i włączenie ich do portfolio marki to niewątpliwie ważny moment w jej historii.

Przejęcie PRM i Sneakerstudio, czyli początek nowego rozdziału dla Answear

Answear.com 1 czerwca przejęło ZCP (Zorganizowaną Część Przedsiębiorstwa) od Fashion Trends Group. Transakcja dotyczyła między innymi sklepów internetowych Sneakerstudio oraz PRM, a także dwóch butików stacjonarnych w Warszawie i Krakowie. Aby mieć świadomość tego, jak ważne dla Answear było to przedsięwzięcie, warto przytoczyć pewne dane. Według wstępnych ustaleń w 2022 r. Sneakerstudio oraz PRM wygenerowało 136 mln zł przychodu. Jeśli chodzi o przychód Answear za ten sam rok, to kwota przewyższa wszelkie oczekiwania. Sklep internetowy w tym okresie przyniósł blisko 1 mld zysku!

Przewidywania, że transakcja, do której Answear, PRM i Sneakerstudio przygotowywały się od dobrych kilku miesięcy, wzmocni pozycję spółki, wydają się bardzo prawdopodobne. Koncepcja nowego PRM.com jest reakcją na potrzeby społeczności wielkich miast oraz bieżące trendy rynkowe. W tym miejscu można znaleźć wyselekcjonowane marki high-end sneakers & clothing, jednak PRM. com ma być nie tylko miejscem, w którym robi się zakupy: 

Chcemy, aby PRM był czymś więcej niż tylko sklepem – naszym celem jest, aby było to wyjątkowe miejsce nie tylko ze względu na unikalny produkt, ale też działania rezonujące z tkanką miejską w obszarach kultury, muzyki i designu.

Dlaczego PRM.com ma ogromny potencjał?

Oferta PRM.com jest skierowana w szczególności do Generacji Z i osób zainteresowanych produktami premium oraz luksusowymi. Warto wiedzieć, że działające dotychczas Sneakerstudio w swoim asortymencie miało produkty marek takich jak: Adidas Originals, New Balance czy Carhartt. Co ważne, firma zdobyła doświadczenie w prowadzeniu sklepów internetowych w krajach CEE, a także na rynkach zachodnioeuropejskich. W PRM królowały natomiast marki luxury streetwear & fashion, w tym Y-3, A.P.C., Marni, MISBHV i Rick Owens. Sprzedaż prowadzono poprzez globalną witrynę internetową i w butiku marki który mieści się w Warszawie. 

© materiały partnera

W ofercie nowego PRM już teraz można znaleźć wiele unikatowych marek i produktów, zarówno od znanych szerszemu gronu brandów, jak i bardziej niszowych, ale pożądanych topowych światowych projektantów.(...)  Po wprowadzeniu z sukcesem niesamowicie pożądanych produktów A Bathing Ape czy kultowego Drole de Monsieur ze swoim słynnym hasłem "Not from Paris Madame", wkrótce czekają kolejne niespodzianki. Będziecie mogli je znaleźć zarówno na stronie jak i naszym butiku w Warszawie

– mówi Łukasz Lepczyński, założyciel Snaekerstudio i PRM, który w połączonych strukturach będzie pełnił funkcję Doradcy.

Przejęcie PRM i Sneakerstudio, które miało miejsce na przełomie pierwszego i drugiego kwartału tego roku, daje spółce możliwość mocnego wejścia na rynek mody luksusowej i trafienia do jeszcze szerszego grona klientów, którzy do tej pory nie należeli do grup docelowych Answear. Przeprowadzona integracja daje Answear potencjał jeszcze szybszego rozwoju i wejścia na nowe obszary rynkowe.

Artykuł sponsorowany przez Whitepress
Źródło artykułu: Materiał Partnera
Wybrane dla Ciebie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯