Apetyt na piękną skórę? Poznaj nową gamę do pielęgnacji ciała Garnier Body Superfood
Najlepsza zasada pielęgnacyjna? Bądź dla siebie dobra i czuła. Twoja skóra – tak jak Ty - zasługuje na wszystko, co najlepsze. Dlatego każdego dnia karm się dobrą energią i… SUPERFOODS. Nowe produkty do pielęgnacji ciała Garnier Body Superfoods w pełni zaspokoją jej apetyt na składniki odżywcze.
11.01.2023 13:44
Każda z nas jest super! Dlatego potrzebujemy też super produktów, które przyniosą szereg benefitów naszej skórze, najlepiej w krótkim czasie. A jeśli jeszcze kosmetyki będą powstawały w szacunku do środowiska naturalnego, możemy mieć pewność, że nasza pielęgnacja jest świadoma na każdym etapie.
Codziennie udowadniamy, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Z powodzeniem łączymy różne role społeczne i spełniamy się na wielu obszarach. Jesteśmy świadome, aktywne, silne i konsekwentne oraz… bardzo wymagające. Nasza pielęgnacja ma sprostać naszym potrzebom, a jednocześnie być odpowiedzialna – powinna służyć nie tylko naszej skórze, ale i planecie. Pielęgnacyjne gesty to też wyraz miłości do samych siebie i ciała, które każdego dnia pozwala nam osiągać kolejne cele.
POZNAJ NOWĄ GAMĘ DO PIELĘGNACJI CIAŁA GARNIER BODY SUPERFOOD
Jeden produkt, który możesz stosować zarówno rano, jak i wieczorem? To możliwe! Seria Garnier Body Superfood to dowód na to, że istnieją produkty wielozadaniowe. Dla Twojej skóry jest niczym dzienna dawka składników aktywnych i superowoców. Nawilża aż do 10 warstw w głąb skóry* na 48H** i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry.
*Górne warstwy naskórka. **Test instrumentalny, 24 ochotników.
Wegańska formuła produktów Garnier Body Superfood zawierająca od 96 do 97% składników pochodzenia naturalnego, została przetestowana dermatologicznie i jest odpowiednia dla skóry suchej, ekstremalnej suchej, odwodnionej i wrażliwej. Produkty zostały także zatwierdzone przez organizację Cruelty Free International. Wszystkie te działania realizowane są w myśl przyjętego w 2020 roku programu GREEN BEAUTY, który określa ZIELONE ZOBOWIĄZANIA GARNIER – czyli kompleksowe działania dla zrównoważonego rozwoju.
KREM ODŻYWCZY Z AWOKADO
36,99 zł/380 ml
Odżywcza formuła kremu została wzbogacona w olejek z awokado oraz kwas omega 6, które nawilżają aż do 10 warstw w głąb skóry* na 48H**, odżywiają i wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry. Olej z awokado dzięki zawartości tłuszczy odżywczych przeciwutleniających witaminę E, sprawia, że włosy są miękkie i pełne blasku.
Regenerujące masło z kakao
36,99 zł/380 ml
Regeneracyjna formuła wzbogacona została w ekstrakt z masła kakaowego i ceramidy, które odżywiają, nawilżają aż do 10 warstw w głąb skóry* na 48H** i wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry. Masło kakaowe, jako naturalny składnik w produktach powoduje, że skóra jest miękka, ukojona i mniej podatna na podrażnienia.
Nawilżający żel-krem z arbuzem
36,99 zł/380 ml
Nawilżający żel-krem z arbuzem i kwasem hialuronowym to dowód na to, że istnieją produkty wielozadaniowe. Nawilżająca formuła wzbogacona w ekstrakt z arbuza i kwas hialuronowy odżywia, nawilża aż do 10 warstw w głąb skóry* na 48H** i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Arbuz składa się aż w 92% z wody i jest bogaty w różnorodne składniki odżywcze i prozdrowotne. To sprawia, że sprawdza się jako składnik kosmetyków, zarówno do cery tłustej, suchej i odwodnionej, jak i trądzikowej.
Kojący krem z aloesem
36,99 zł/380 ml
Kojący krem z linii Garnier Body Superfoods został wzbogacony o ekstrakt z aloesu i sól magnezową, która odżywia, nawilża aż do 10 warstw w głąb skóry* na 48H** i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Kojący krem z aloesem jest odpowiedni do skóry normalnej i suchej.
REZULTATY:
Skóra jest odżywiona, nawilżona, ukojona i mniej podatna na podrażnienia, a naturalna bariera ochronna skóry zostaje wzmocniona.
GARNIER BODY SUPERFOOD POWERED BY GREEN SCIENCE
Garnier Body Superfood to produkty korzystające z osiągnieć "zielonej nauki". Ich formuły zawierają od 96 do 97% składników pochodzenia naturalnego. Według GARNIER to właśnie Green Science jest przyszłością branży kosmetycznej. Marka czerpie z potencjału natury, wykorzystuje efekty 100 lat badań i wiedzę 350 naukowców, skoncentrowanych w innowacjach od