Arabia Saudyjska tak bardzo nienawidzi kobiet, że zamienia je w piłki plażowe
To, że kobiety w Arabii Saudyjskiej traktowane są jak obywatele gorszej kategorii, wiemy już od dawna. Ich zadaniem jest bycie posłusznymi żonami i matkami, bez możliwości samorozwoju. Tym razem nienawiść do kobiet weszła jednak na zupełnie nowy poziom. W reklamach dmuchanych basenów arabskie marki zamieniają je w piłki plażowe.
08.06.2017 | aktual.: 08.06.2017 21:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na pewno wiecie, jak wyglądają w katalogach reklamy dmuchanych zabawek na plażę. Zdjęcia roześmianych dzieci i rodziców w kostiumach kąpielowych powodują, że mamy ochotę natychmiast wskoczyć do tego basenu. Reklamodawcy z Arabii Saudyjskiej mają jednak odmienne zdanie. Według nich wizerunek roznegliżowanej kobiety to najgorsza obraza z możliwych. Dlatego na zdjęciach z zachodnich katalogów zamiast pań w bikini możemy zobaczyć… dmuchane piłki plażowe.
Mało tego! Dzieci i mężczyźni występujący w tych reklamach zostają "ubrani" przez grafików w koszulki. Tak by nie pokazywali za dużo ciała. Nagość w jakiejkolwiek formie jest bowiem uznawana w Arabii Saudyjskiej za coś gorszącego i odrzucającego. I chociaż rozumiemy i szanujemy kulturę wschodu, to przeróbki grafików są po prostu komiczne.
Zdjęcia z poprawionych kampanii możemy znaleźć na profilu marki "SacoOffers" na Twitterze i w ich internetowym katalogu. Wygląda na to, że zdaniem marki kobiety nie mają prawa do orzeźwiającej kąpieli, a czarna koszulka to świetny i przewiewny strój plażowy dla dzieci. Zastanawia nas tylko, jak w takim razie wyglądają ich przerobione kampanie z modelkami w bikini...