Beauty Inspektor - odcinek 4

Beauty Inspektor - odcinek 4

Beauty Inspektor - odcinek 4
Źródło zdjęć: © Beauty Inspektor/Polsat Cafe
02.12.2014 16:13, aktualizacja: 09.12.2014 15:16

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów ich usługami. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów ich usługami. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. Jednak to może być tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów oczekują, że po drugiej stronie spotkają eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz tego, że trzeba umieć wykonać zabieg, trzeba jeszcze umieć o tym opowiedzieć, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu dla klienta, to klient może wątpić w umiejętności pracownika.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu, a nie jak to jest teraz – od czasu do czasu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie – laser do zabiegów na twarz i ciało, oraz zabieg – depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił większą uwagę zwrócić na promowanie usług salonu w Internecie, a także w okolicy, poprzez reklamę outdoorową. Dzięki otrzymanemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów, mogą także od razu dobrze zarządzać bazą swoich klientów i wprowadzić programy lojalnościowe, zwiększające atrakcyjność ich oferty.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także