Bilioneurobab - polowanie na okazję
28.06.2006 11:22, aktual.: 29.05.2010 00:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na Bilioneurobab zjawiły się największe miłośniczki mody i... zakupów. Podczas imprezy można było upolować prawdziwe okazje i po atrakcyjnych cenach nabyć najnowsze kolekcje polskich i światowych projektantów.
Na Bilioneurobab zjawiły się największe miłośniczki mody i... zakupów. Podczas imprezy można było upolować prawdziwe okazje i po atrakcyjnych cenach nabyć najnowsze kolekcje polskich i światowych projektantów.
Przypominijmy, że Bilioneurobab to unikatowe na skalę krajową przedsięwzięcie, którego ideą jest promocja najnowszych trendów i stylów w modzie. W Polsce odbyła się po raz czwarty. Bliźniacze przedsprzedaże odbywają się w Londynie, Paryżu czy Mediolanie.
Najtrafniej ideę imprezy ujął chyba Andrzej Sawicki z Indygo Fashion, jeden z wystawców: "ciekawa inicjatywa "dekomercjalizująca" patrzenie na modę i poszerzajaca horyzonty myslenia o niej. Dociera do osób żywo zainteresowanych modą, poszukujących nowych trendów i inspiracji. To w końcu doskonała okazja do prezentacji oraz promocji nowych marek czy projektantów."
Skala modowych propozycji na Bilioneurobab była zrównoważona i szeroka - pojawiły się zarówno ekskluzywne kreacje, jak i markowa odzież codzienna. Ponieważ Designer Sample Sale odbywa się przed sezonem, daje możliwość pełnego przeglądu kolekcji projektantów, zanim trafią one do sklepów. Największą atrakcją imprezy są ceny - nawet o 50 - 70% niższe niż późniejsze ceny detaliczne.
Z sezonu na sezon w imprezie uczestniczy coraz więcej firm i polskich projektantów. Na tegorocznym Bilioneurobab w rolach głównych wystąpiło ponad 45 marek modowych, wśród nich:
Polskie firmy: Andre Renard, ECHO, Exit, Indygo Bags and Accessories, Fama, Femini, Antidotum, Quattro.
Polscy projektanci: Agata Re Studio Mody, Ewa Andruszkiewicz, Magda Dąbrowska INNI, Giebułtowski, Aga Guz, Iwona Kopystyńska W.I.L.K., Magda Kowalczyk, Karina Królak, Kasja Michorowska, Nunc, Osińska & Radzikowska, Natalia Orłow, Paprocki & Brzozowski, Agnieszka Paul, Paulina Plizga, Kasia Rass, Zień.
Zagraniczne marki: Adax Scandinavia, Apriori, Passport, BGN, Brera: Anna Molinari, Alessandro del Aqua, Roberto Cavalli, Gian Franco Ferre, Desigual, Magnet: French Connection, Custo, Primero, Friis, Retro Jeans.
Na imprezę przybyły prawdziwe tłumy nowoczesnych kobiet, które kochają nowinki modowe i lubują się w wychwytywaniu trendów . Możliwość upolowania okazji skusiła także gwiazdy. Wśród butów, torebek, sukienek i bluzek buszowały m.in. Joanna Koroniewska, Karolina Malinowska, Viola Kołakowska, Joanna Horodyńska, Kasia Burzyńska i Fiolka Najdenowicz. Nie było szansy, by wyjść z pustymi torebkami :)
Następne "wielkie polowanie na okazje" już 7. października. Aby móc uczestniczyć w kolejnej edycji imprezy należy się zarejestrować za pośrednictwem strony internetowej www.bilioneurobab.pl, oraz przesłać elektroniczne potwierdzenie udziału.
href="http://kobieta.wp.pl/polskie-gwiazdy-lapia-okazje!-5982749608145537g">ZOBACZ, JAK GWIAZDY ŁAPAŁY OKAZJE!