ModaCarolina Herrera w Warszawie

Carolina Herrera w Warszawie

Carolina Herrera w Warszawie
Źródło zdjęć: © AFP
28.07.2010 12:20, aktualizacja: 29.07.2010 10:04

Imperium modowe Carolina Herrera jest doskonałym argumentem na pogodzenie się z własna matką. Marka – prezentująca ultranowojorski chic – stworzona została bowiem przez dwie Caroliny H. – matkę i córkę. Sygnowane ich wspólnym nazwiskiem produkty – można już kupić w Warszawie. Warszawski butik na Mysiej 5 podobno jest urządzony tak jak reszta – 48 innych - sklepów CH Carolina Herrera na świecie.

Imperium modowe Carolina Herrera jest doskonałym argumentem na pogodzenie się z własna matką. Marka – prezentująca ultranowojorski chic – stworzona została bowiem przez dwie Caroliny H. – matkę i córkę. Sygnowane ich wspólnym nazwiskiem produkty – można już kupić w Warszawie. Warszawski butik na Mysiej 5 podobno jest urządzony tak jak reszta – 48 innych - sklepów CH Carolina Herrera na świecie.

Podłogi wykonane są z rafii i drewnianych paneli, meble są z dębu, mahoniu, amazońskiego teku - ma tu być tu elegancko i zmysłowo, ale w dojrzały sposób. To nie jest w końcu przestrzeń dla podlotków… Mocne i dynamiczne światło w przejściach, delikatne i spokojne w bocznych częściach podkreśla odrębne tonacje kolorystyczne poszczególnych części sklepu: na przykład w męskiej dominują szarości, brązy, czernie z akcentami czerwieni i srebra, a w kobiecej pluszowe dywany, jedwabne zasłony i poduszki muśnięte czerwonym, buduarowym światłem.

Słychać tu odpowiednio dobrana muzykę, a w powietrzu unosi się zapach świec sygnowanych CH – to ważny element wnętrza, które jest wizytówką firmy. CH słynie bowiem również z akcesoriów do wnętrz, do których Herrera zbiera inspirację podczas swoich licznych podróży…

Oprócz nich można tu kupić oczywiście ubrania z lini CH Carolina Herrera, odróżniające się do linii New York. Warszawiakom Herrera proponuje na razie „more casual chic ready to wear” – ubrania na co dzień, ale eleganckie. Ich symbolem mogłaby być jej słynna biała koszula: emblemat i flagowa propozycja projektantki, która używa jej również na wieczór, a trzeba przyznać, że sama wygląda w niej zabójczo! Nic dziwnego, ze prawie zawsze pozuje w niej do zdjęć i video – łącząc ja z dużą biżuterią i ciemnymi, podkreślonymi ustami.

"Kiedy założyłam moją firmę nie miałam wyobrażenia czym się stanie. Gdy widzę moje nazwisko na butikach, w gazetach i programach telewizyjnych jestem wzruszona i dumna. Dziś jest niezwykle istotne abyśmy reprezentowali wyraziste i zrozumiałe wartości. Nasze pojęcie elegancji i smaku jak również nasza wiarygodność muszą jednoznacznie być ukierunkowane na rynek produktów luksusowych. Przez lata naszego oddania i ciężkiej pracy, wszyscy pomogliście uczynić z Caroliny Herrery markę, która odniosła sukces i oferuje swoje produkty w ponad 100 krajach świata."

Podkreśla projektantka skazana wręcz na „amerykański sukces” po tym, jak zaczęła ubierać Jackie Kennedy Onassis i robiła to przez ostatnich dwanaście lat życia tej ikony mody. W warszawskim butiku będzie można nie tylko ubrać się w podobnym kluczu co Jackie, lecz również kupić ulubione perfumy dla pań, które z doprowadziły firmę do sukcesu w latach dziewięćdziesiątych.