UrodaCzasami trzeba odejść od tego, co już znamy. Mathilde Thomas o nowej esencji Caudalie

Czasami trzeba odejść od tego, co już znamy. Mathilde Thomas o nowej esencji Caudalie

Czasami trzeba odejść od tego, co już znamy. Mathilde Thomas o nowej esencji Caudalie
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Julia Wiśniewska
12.10.2016 15:32, aktualizacja: 12.10.2017 15:54

Vinoperfect to linia pielęgnacyjna kosmetyków do twarzy. Składa się z Esencji i Serum opracowanych na podstawie doświadczeń Caudalie – francuskiej firmy kosmetycznej założonej przez małżeństwo Mathilde i Bertranda Thomas.

Mathilde jako obserwatorka kobiet na całym świecie tym razem swoją uwagę skupiła na Azji, a dokładnie Korei, gdzie kobiety szczególnie dbają o swoją urodę. Kultywują ją z rzadko spotykanym wyrafinowaniem i podążają za pragnieniem posiadania półprzezroczystej skóry przypominającej wodę. Czasami trzeba odejść od tego, co już znamy, żeby znaleźć nową inspirację – tłumaczy Mathilde Thomas - Kiedy zamieszkałam w Azji, zafascynowała mnie skóra Koreanek. Ich codzienna pielęgnacja to niesamowite bogactwo, które nie powinno znać granic.

Obraz
© Caudalie

Doświadczenia, które zebrała Mathilde zamknęła w Esencji Dodającej Blasku, która przygotowuje skórę do działania Serum Rozjaśniającego Przebarwienia z tej linii i w efekcie wzmacnia jego działanie. - Stworzyłam tę Esencję, by kobiety stały się jeszcze piękniejsze oraz by odkryć blask ich piękna na co dzień – opowiada założycielka Caudalie.

Obraz
© Caudalie

Esencja jest stworzona na bazie kwasu glikolowego, który jest stosowany, by usnąć martwe komórki. W jej skład wchodzi także wyciąg z białej piwonii, dzięki któremu cera jest jednolita i pełna blasku oraz woda winogronowa – charakterystyczny składnik Caudalie, znany z właściwości kojących i nawilżających. Jej wodna konsystencja oraz delikatne nuty zapachowe hydrolatu kwiatu pomarańczy dają uczucie świeżości i lekkości.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także