Design by Śliwka Nałęczowska - startuje konkurs dla pasjonatów mody i designu

1 marca br. rusza konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury została uznana projektantka mody - Lidia Kalita. Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian.

Design by Śliwka Nałęczowska - startuje konkurs dla pasjonatów mody i designu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
SKOMENTUJ

Design by Śliwka Nałęczowska to ogólnopolski konkurs skierowany do projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Celem konkursu jest wspieranie i promowanie twórców, którzy pragną rozwinąć talent, zdobyć doświadczenie, poszerzyć horyzonty czy wzbogacić swoje portfolio.

Zadaniem uczestników będzie opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 marca do 30 kwietnia br. za pośrednictwem strony internetowej www.designebysliwkanaleczowska.pl. Laureatów wyłoni jury pod przewodnictwem Lidii Kality, na podstawie oceny walorów artystycznych i użytkowych przesłanych prac. Szczegółowe zasady uczestnictwa w konkursie Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

Autorzy zwycięskich prac zostaną ogłoszeni w połowie czerwca br. Dla laureatów trzech pierwszych miejsc przewidziano nagrody finansowe (w wysokości, odpowiednio, 10 tys. zł za pierwsze miejsce, 7 tys. złotych za drugie miejsce i 5 tys. za trzecie) oraz praliny. Ponadto autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od czwartej do dziesiątej, otrzymają zapasy Śliwki Nałęczowskiej.

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzyma szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, targetowaną kampanię w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja KORE. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Patronami medialnymi konkursu są: WP.pl, Polki.pl i Poradnik Domowy.

Więcej informacji na stronie wydarzenia na Facebooku.

Wybrane dla Ciebie

Zachwyciła na pokazie Zienia. Włożyła sukienkę z koronkowymi wstawkami
Zachwyciła na pokazie Zienia. Włożyła sukienkę z koronkowymi wstawkami
Wyglądała obłędnie na pokazie Zienia. Odczarowała modę dla dojrzałych kobiet
Wyglądała obłędnie na pokazie Zienia. Odczarowała modę dla dojrzałych kobiet
Wylej przed domem. Kleszcze znikną jak ręką odjął
Wylej przed domem. Kleszcze znikną jak ręką odjął
Kubicka wskoczyła w mini. Tak wyglądała na pokazie Macieja Zienia
Kubicka wskoczyła w mini. Tak wyglądała na pokazie Macieja Zienia
Lada moment zaleją ulice. Spójrzcie na spodnie Michaliny Sosny
Lada moment zaleją ulice. Spójrzcie na spodnie Michaliny Sosny
Polacy nie chcą się badać. Inne kraje mają na to sposoby
Polacy nie chcą się badać. Inne kraje mają na to sposoby
Grzywna za suszenie prania na balkonie. Kto może zapłacić mandat?
Grzywna za suszenie prania na balkonie. Kto może zapłacić mandat?
Zadziała jak lifting. Regularnie wcieraj w skórę, by zobaczyć różnicę
Zadziała jak lifting. Regularnie wcieraj w skórę, by zobaczyć różnicę
Michał Barczak wspomina o rodzinie. Przez "TzG" ma dla niej mniej czasu
Michał Barczak wspomina o rodzinie. Przez "TzG" ma dla niej mniej czasu
Usuwa kamień lepiej niż ocet. Wsyp kilka łyżek do czajnika
Usuwa kamień lepiej niż ocet. Wsyp kilka łyżek do czajnika
Sekret urody z PRL-u. Ten składnik znowu wraca do łask
Sekret urody z PRL-u. Ten składnik znowu wraca do łask
Kwitnie do listopada. "Milion dzwonków" bije na głowę pelargonię
Kwitnie do listopada. "Milion dzwonków" bije na głowę pelargonię