Moda#dziejesienazywo: Zrobili biznes na własnym nazwisku

#dziejesienazywo: Zrobili biznes na własnym nazwisku

#dziejesienazywo: Zrobili biznes na własnym nazwisku
Źródło zdjęć: © East News

20.02.2016 13:28, aktual.: 27.02.2016 12:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Projektanci jako gwiazdy promujące swoje autorskie marki to już niemal codzienność. W tym gronie możemy wymienić m.in. Marca Jacobsa czy Karla Lagerfelda. Nie brakuje też polskich akcentów, bo w podobnej roli pojawia się również Łukasz Jemioł. Czy jest to dobra strategia? Dlaczego warto koncentrować się na własnej marce?O wszystkim opowiedzą wam goście naszego programu #dziejesienazywo – Justyna Duszyńska z portalu Fashion Post i Aleksandra Kaźmierczak z FashionPR Girl.

W 1971 roku przed obiektywem fotografa Jeanloup Sieffa pojawił się Yves Saint Lurent. To właśnie wtedy znany projektant zadebiutował w roli modela w kampanii swojego pierwszego zapachu dla mężczyzn -YSL Pour homme. Reklama okazała się wielkim sukcesem, a perfumy rozeszły się w błyskawicznym tempie.

Projektanci jako gwiazdy promujące swoje autorskie marki to już niemal codzienność. W tym gronie możemy wymienić m.in. Marca Jacobsa czy Karla Lagerfelda. Nie brakuje też polskich akcentów, bo w podobnej roli pojawia się również Łukasz Jemioł.

Czy jest to dobra strategia? Dlaczego warto koncentrować się na własnej marce?

- Ostatnie roszady w domach mody pokazują, że trzeba inwestować w markę osobistą, bo bardzo szybko można zostać strąconym ze stołka i wtedy musimy zastanawiać się co dalej – mówi Aleksandra Kaźmierczak, autorka bloga modowego Fashion PR Girl.

A w jaki sposób promują się blogerzy modowi? Kto w ich gronie osiągnął spektakularny sukces? O wszystkim opowiedzą wam goście naszego programu #dziejesienazywo – Justyna Duszyńska z portalu Fashion Post i Aleksandra Kaźmierczak z FashionPR Girl.

[

]( http://fashionpost.pl/ )

Źródło artykułu:Fashion Post
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także