#dziejesienazywo: Zrobili biznes na własnym nazwisku
Projektanci jako gwiazdy promujące swoje autorskie marki to już niemal codzienność. W tym gronie możemy wymienić m.in. Marca Jacobsa czy Karla Lagerfelda. Nie brakuje też polskich akcentów, bo w podobnej roli pojawia się również Łukasz Jemioł. Czy jest to dobra strategia? Dlaczego warto koncentrować się na własnej marce?O wszystkim opowiedzą wam goście naszego programu #dziejesienazywo – Justyna Duszyńska z portalu Fashion Post i Aleksandra Kaźmierczak z FashionPR Girl.
20.02.2016 | aktual.: 27.02.2016 12:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W 1971 roku przed obiektywem fotografa Jeanloup Sieffa pojawił się Yves Saint Lurent. To właśnie wtedy znany projektant zadebiutował w roli modela w kampanii swojego pierwszego zapachu dla mężczyzn -YSL Pour homme. Reklama okazała się wielkim sukcesem, a perfumy rozeszły się w błyskawicznym tempie.
Projektanci jako gwiazdy promujące swoje autorskie marki to już niemal codzienność. W tym gronie możemy wymienić m.in. Marca Jacobsa czy Karla Lagerfelda. Nie brakuje też polskich akcentów, bo w podobnej roli pojawia się również Łukasz Jemioł.
Czy jest to dobra strategia? Dlaczego warto koncentrować się na własnej marce?
- Ostatnie roszady w domach mody pokazują, że trzeba inwestować w markę osobistą, bo bardzo szybko można zostać strąconym ze stołka i wtedy musimy zastanawiać się co dalej – mówi Aleksandra Kaźmierczak, autorka bloga modowego Fashion PR Girl.
A w jaki sposób promują się blogerzy modowi? Kto w ich gronie osiągnął spektakularny sukces? O wszystkim opowiedzą wam goście naszego programu #dziejesienazywo – Justyna Duszyńska z portalu Fashion Post i Aleksandra Kaźmierczak z FashionPR Girl.
[
]( http://fashionpost.pl/ )