GotowaniePrzepisyDziś obchodzimy Dzień Drugiego Śniadania

Dziś obchodzimy Dzień Drugiego Śniadania

Dziś obchodzimy Dzień Drugiego Śniadania
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

14.09.2015 15:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

14 września to Ogólnopolski Dzień Drugiego Śniadania. To dobry moment, aby zacząć zwracać uwagę na to co zjadamy między śniadaniem a obiadem i świadomie unikać niezdrowej, wysokokalorycznej przekąski. Udział w wydarzeniu może wziąć każdy, kto zabierze ze sobą z domu drugie śniadanie. Zapominalskim od rana przypominają o tym gwiazdy zaangażowane w Kampanię „Jem Drugie Śniadanie”: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka, Dominika Gwit, Andrzej Krzywy, Marek Kaliszuk i Jacek Kawalec.

14 września to Ogólnopolski Dzień Drugiego Śniadania. To dobry moment, aby zacząć zwracać uwagę na to co zjadamy między śniadaniem a obiadem i świadomie unikać niezdrowej, wysokokalorycznej przekąski. Udział w wydarzeniu może wziąć każdy, kto zabierze ze sobą z domu drugie śniadanie. Zapominalskim od rana przypominają o tym gwiazdy zaangażowane w Kampanię „Jem Drugie Śniadanie”: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka, Dominika Gwit, Andrzej Krzywy, Marek Kaliszuk i Jacek Kawalec.

„Chciałabym żeby w świadomości ludzi zapanowała moda na zdrowe drugie śniadanie. Sama staram się zaszczepić zdrowe nawyki w mojej rodzinie, a przede wszystkim w moich dzieciach. Razem z partnerem dbamy o to, aby w naszej lodówce znajdowały się pełnowartościowe produkty, żeby nie było tych czekoladowych i bezwartościowych. Kiedy dzieci nie mają niezdrowych przekąsek w zasięgu ręki to nie są poddawane pokusie. Dzięki Kampanii Jem Drugie Śniadanie możemy na szeroką skalę przekonywać wszystkich do tego, że warto poświęcić rano kilka minut na przygotowanie drugiego śniadania w domu, a noszenie śniadaniówek to trend dbania o swoje zdrowie i samopoczucie.” – mówi piosenkarka Anna Wyszkoni która wraz z pozostałymi ambasadorami akcji, 14 września pojawi się na ulicach Warszawy, gdzie rozdawać będzie przechodniom kanapki na drugie śniadanie.

Celem kampanii „Jem Drugie Śniadanie” jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Regularne jego spożywanie, a także zwracanie uwagi na to, co konkretnie wchodzi w jego skład, sprzyja dobrej kondycji psychicznej i fizycznej, zapobiega otyłości, a co za tym idzie - wszelkim chorobom metabolicznym, układu krwionośnego oraz zaburzeniom gospodarki hormonalnej. Kampania „Jem Drugie Śniadanie” promuje również ideę noszenia ze sobą pojemników z drugim śniadaniem.

Sponsorem kampanii jest Z.T. „Bielmar” Sp. z o.o. z Bielska Białej, producent tak popularnych produktów jak margaryna Śniadaniowa i Palma, czy olej Beskidzki. Bielmar od wielu lat bacznie obserwuje nawyki żywieniowe Polaków i stara się przypominać o zasadach prawidłowego odżywiania. Firma postanowiła zaangażować się w akcję, by móc te nawyki kreować i przypominać Polakom o drugim śniadaniu oraz pomóc tym, których na posiłki nie stać. Kampania „Jem Drugie Śniadanie”, wspiera także program dożywiania dzieci „Pajacyk”. Dzięki sponsorowi akcji – Zakładom Tłuszczowym „Bielmar”, we wrześniu 2015 roku, około 15 tysięcy ciepłych posiłków trafi do najuboższych dzieci w szkołach na terenie całej Polski.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.jemdrugiesniadanie.pl.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także