Elementy z nową inkluzywną kolekcją
Najnowsza kolekcja Elementów, jak i promująca ją sesja zdjęciowa, to celebracja kobiecej różnorodności. Minimalistyczna estetyka ubrań podkreśla wyjątkowość i prawdziwe piękno tych, które je noszą.
07.03.2023 15:51
Komfort, styl, proste kroje i naturalne materiały to kwintesencja najnowszej kolekcji. A wszystkie produkty składają się na wyjątkowy ukłon w stronę wzajemnej akceptacji i siostrzanego wsparcia.
— Kobiety muszą nazbyt często zmagać się z licznymi komentarzami na temat swojego wyglądu czy też stawiać czoła własnym kompleksom. Tworząc nową kolekcję, zależało nam na tym, aby kobiety dobrze czuły się w swojej skórze, jak i ubraniach, które noszą - mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, CEO Elementy.
Marka Elementy chce powiedzieć kobietom, że są idealne, takie, jakie są i dla nikogo nie muszą się zmieniać. Wartości te wybrzmiewają także w sesji zdjęciowej, promującej kolekcję. Minimalistyczna estetyka wysuwa na pierwszy plan piękne i zjednoczone kobiety, podkreślając ich energię oraz różnorodność. Kampania pokazuje odmienne kobiety, które są jednocześnie sobie bliskie, a każda z nich jest równie ważna.
Dostępne w nowej kolekcji trencze, swetry, koszule, bluzy, garnitury, spodnie oraz produkty basic dopasowane są do różnych typów sylwetek i dostępne w poszerzonej rozmiarówce, co pozwoli klientkom na swobodny wybór modeli idealnych dla siebie. Użyte do produkcji materiały, takie jak wiskoza, len, organiczny lyocell oraz bawełna sprawią, że noszące je kobiety będą czuły się komfortowo, a modele sprawdzą się świetnie w ciepłe dni, które nadejdą wraz ze zbliżającą się wiosną.
Elementy w nowy sezon wchodzą z kobiecą energią, wychodząc poza kanony dominujące w branży modowej.
Kredyty do zdjęć:
- Fotograf: Maciej Nowak
- Produkcja / Art direction: Klara Ogielska-Bernecka / Elementy
- Modelka: Magdalena Grzeszcz (AS Management), Anna Imiela (AS Management), Wioletta Rudko (Uncover Models)
- Stylizacja: Paweł Kędzierski (Van Dorsen Artists)
- MUA: Aga Brudny (Art Faces)
Elementy
Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny – to trzy główne i niezmienne filary działalności marki ELEMENTY. Firma komunikuje otwarcie, gdzie szyte są ubrania, z jakiego kraju pochodzi materiał, a przy każdym produkcie można znaleźć informację o tym, co składa się na jego finalną cenę. Wzory, sample i część produkcji marki powstają głównie w pracowni na warszawskiej Pradze, natomiast pozostała część kolekcji w kliku szwalniach na terenie Polski, zachowując lokalne wymiary produkcji. 1% ceny każdego sprzedanego produktu przeznaczany jest na rzecz działań prospołecznych.