ModaEmilia Nawarecka w kampanii 303 Avenue

Emilia Nawarecka w kampanii 303 Avenue

Emilia Nawarecka w kampanii 303 Avenue
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki 303 Avenue. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

1 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

2 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

3 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

4 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

5 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

6 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

7 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

8 / 8

Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)