Emilia Nawarecka w kampanii 303 Avenue

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki 303 Avenue. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

/ 9Kampania jesień zima 2015

Obraz
© mat. prasowy

Emilia Nawarecka to gwiazda ostatniego jubileuszowego pokazu marki Łukasz Jemioł Premium. Modelka została także gwiazdą nowej kampanii 303 Avenue.

Kolekcja jesień-zima 2015/16 to nowa odsłona marki. W tym sezonie przeważają wełniane spodnie, spódnice midi i oversizowe płaszcze z kaszmiru i alpaki. W ofercie pojawiły się również marynarki, jedwabne koszule i grube swetry, także w wersji płaszcza. Tej jesieni projektantka Marzena Niemoczyńsk proponuje swoim klintkom look na "dandysa" - kobiece wydanie francuskiej, nieco męskiej elegancji z odrobiną nonszalancji.

Kolekcja jest bardzo miejska, ale zarazem wygodna i otulająca. Kolory jesieni w 303 Avenue to khaki, grafit, ciepły beż, granat oraz szary i czarny. Podstawowe tkaniny to wełna, kaszmir, jedwab, bawełna, moher, alpaka.

Autorami zdjęć do kampanii są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Za stylizację modelki, podopiecznej agencji D'vision jest Karolina Gruszecka, stylistka magazynu "ELLE".

Wybrane dla Ciebie

Mówią o niej "najpiękniejsza kobieta świata". Nie ma szczęścia w miłości?
Mówią o niej "najpiękniejsza kobieta świata". Nie ma szczęścia w miłości?
Włóż do pojemnika z suszonymi grzybami. Mole nawet się nie zbliżą
Włóż do pojemnika z suszonymi grzybami. Mole nawet się nie zbliżą
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Bosacka oceniła popularne parówki. "Mieszanina skór, wiórów i pazurów"
Bosacka oceniła popularne parówki. "Mieszanina skór, wiórów i pazurów"
Zakazane na balkonie. Kto zignoruje przepis, ten będzie żałował
Zakazane na balkonie. Kto zignoruje przepis, ten będzie żałował
Pokazał, co zobaczył na niebie. "Dziwne obiekty nad Warszawą"
Pokazał, co zobaczył na niebie. "Dziwne obiekty nad Warszawą"
Wygrała "TzG". Wyznała, na co wydała 100 tys. zł nagrody
Wygrała "TzG". Wyznała, na co wydała 100 tys. zł nagrody
"Mam superrzadkiego raka". Pracował niemal do końca
"Mam superrzadkiego raka". Pracował niemal do końca
"Byłam na krawędzi śmierci". Przejmujące, co wyznała o poronieniu
"Byłam na krawędzi śmierci". Przejmujące, co wyznała o poronieniu
Syn sam zapłacił za wesele. Próbowała ingerować w listę gości
Syn sam zapłacił za wesele. Próbowała ingerować w listę gości
Już tak nie wygląda. Zrzuciła habit po 13 latach. Jest nie do poznania
Już tak nie wygląda. Zrzuciła habit po 13 latach. Jest nie do poznania