„Garbus” najbardziej walentynkowym autem

„Garbus” najbardziej walentynkowym autem

„Garbus” najbardziej walentynkowym autem
Źródło zdjęć: © mobile.eu
09.02.2010 12:16, aktualizacja: 23.06.2010 12:09

Jakie auto kojarzy nam się z Walentynkami? Okazuje się, że najbardziej romantycznym autem, zdaniem Polaków, jest VW New Beetle, powszechnie znany jako „Garbus”.

Jakie auto kojarzy nam się z Walentynkami? Okazuje się, że najbardziej romantycznym autem, zdaniem Polaków, jest VW New Beetle, powszechnie znany jako „Garbus”.

Jego kształt i charakter bez wątpienia mogą budzić sympatię. Legendarny chrabąszcz, czy to w wersji sprzed pięćdziesięciu lat, czy w wersji sprzed lat pięciu, ma rzesze miłośników i wielkich pasjonatów. Jednak bez względu na to czy jesteśmy jego posiadaczami, czy nie, VW „Garbus” kojarzy nam się po prostu z Walentynkami! To właśnie ten model wskazywany był najczęściej przez Polaków ankietowanych na zlecenie serwisu mobile.eu

Już sama marka Volkswagen według Polaków budzi walentynkowe skojarzenia (16% ankietowanych). Do romantycznych aut należy również Mercedes (10%) i Audi (8%). Zwolennicy Mercedesa nie wskazywali konkretnego modelu, zwolennicy Audi wybierali najczęściej A4 i A6.

Wyboru Volkswagena (w szczególności Volkswagena „Garbusa”) dokonywali częściej mężczyźni. Wskazania respondentów były zróżnicowane także ze względu na ich wiek. Ludziom młodym, w wieku 18-24 lat, najbardziej z Walentynkami kojarzy się marka Audi (13%). W grupie osób dojrzałych (25 – 54 lat) na pierwszym miejscu uplasowała się marka Volkswagen (25%). Osoby po 55. roku życia, za najbardziej romantyczne auto uznały Mercedesa.

Według respondentów badania przeprowadzonego na zlecenie mobile.eu, romantyczne auto powinno być w kolorze czerwonym, tak wskazało 41% ankietowanych, wśród nich częściej kobiety. Z Walentynkami kojarzy się także samochód czarny (10%) lub srebrny (7%).

Okazuje się, że ważne jest także, by „walentynkowe auto” było wygodne i przestronne (tak wskazało 7% ankietowanych), zgrabne (6%) i ładnie wykończone (5%).

Badanie, na zlecenie internetowego rynku pojazdów - mobile.eu, zostało przeprowadzone przez IQS QUANT na próbie 1000 osób. Badanie przeprowadzono w dniach 26-27 stycznia 2010 r.

Źródło artykułu:Informacja prasowa