Gigi Hadid i Karlie Kloss w kampanii Versace
Versace – kampania jesień zima 2016/17
W ciągu dnia udają się na rodzinny spacer z mężem i gromadką dzieci, robią spożywcze zakupy i spotykają się z grupą przyjaciół. Wieczorem idą do klubu i tańczą w towarzystwie profesjonalnych tancerzy.
W sesji wizerunkowej jesienno-zimowej kolekcji Versace główne role przypadły najpopularniejszym amerykańskim modelkom – Gigi Hadid i Karlie Kloss. Obie dziewczyny pozowały przed obiektywem Bruce’a Webera, w towarzystwie innych modeli oraz profesjonalnych tancerzy z Chicago.
Celem najnowszej kampanii Versace było ukazanie różnych aspektów życia w XXI wieku. Jak podkreślają przedstawiciele domu mody, sesja wizerunkowa ma prezentować nowy wizerunek Versace, marki, która proponuje ubrania zarówno na co dzień, jak i na czerwony dywan.
Niestety, nie obyło się bez krytycznych komentarzy odbiorców reklamy. Wiele osób uznało, że 21-letnia Gigi Hadid w roli matki dwójki dzieci wygląda po prostu niewiarygodnie. Pojawiły się również głosy, że modele zupełnie nie przypominają statystycznych mieszkańców Chicago. Tym bardziej, że marka postanowiła pokazać na swoich zdjęciach „mieszaną” rodzinę (związek czarnoskórego mężczyzny i białej kobiety), co zupełnie nie pokazuje prawdziwych nastrojów panujących w mieście (magazyn „Fashionista” podkreśla, że ostatnie raporty pokazują, że dyskryminacja i akty przemocy na tle rasowym to główne problemy miasta Chicago).
Jakie jeszcze zdjecia pojawiły się w sesji? Zobaczcie efekty.