ModaGwiazdy zachęcają Polki do udziału w akcji charytatywnej Dzień Szpilek

Gwiazdy zachęcają Polki do udziału w akcji charytatywnej Dzień Szpilek

Gwiazdy zachęcają Polki do udziału w akcji charytatywnej Dzień Szpilek
Źródło zdjęć: © 123RF
24.09.2019 14:25, aktualizacja: 26.09.2019 15:11

Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec i Paulina Sykut-Jeżyna dołączyły już do akcji #DzienSzpilek zainicjowanej przez sklep internetowy Moliera2.com. W środę 25 września weź przykład z polskich gwiazd i pomóż wesprzeć fundację onkologiczną Alivia.

Ogólnopolski #DzienSzpilek to akcja, której pomysłodawcą jest sklep internetowy Moliera2.com. Do udziału w inicjatywie zachęcają polskie gwiazdy – Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec i Paulina Sykut-Jeżyna, które na swoich profilach zachęcają obserwatorki do wzięcia udziału w przedsięwzięciu.

Gwiazdy wspierają akcję #DzienSzpilek

Akcja odbędzie się 25.09 (środa) i według pomysłodawców ma być powtarzana co roku. Zasady akcji są bardzo proste: za każdą osobę, która opublikuje na Instagramie lub Facebooku zdjęcie w szpilkach i oznaczy je hasztagiem #DzienSzpilek, sklep internetowy Moliera2.com przekaże 2 zł na rzecz fundacji onkologicznej Alivia. Tyle wystarczy, by pomóc zwiększać świadomość zagrożeń.

"Chcemy pokazać, że każdy z nas może pomagać w bardzo prosty sposób - mówi Agnieszka Majczyk Marketing & PR Director Sklepu internetowego Moliera2.com - Specjalizujemy się w sprzedaży szpilek, dlatego to właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej społecznie sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy, przypomnieć że wsparcie każdego z nas się liczy, pokazać że pomaganie zawsze będzie modne” – dodaje.

Przypominamy – jeśli chcesz wziąć udział w akcji i jak polskie gwiazdy wesprzeć fundację Alivia, w środę 25 września opublikuj na Instagramie lub Facebooku zdjęcie w szpilkach z hasztagiem #DzienSzpilek. Ty też możesz pomóc!

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także