Izabella Scorupco nową twarzą marki Dr Irena Eris

W październiku br. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris podpisało dwuletni kontrakt z Izabellą Scorupco, która będzie ambasadorką marki Dr Irena Eris. W listopadzie pojawi się ona w pierwszej prasowej kampanii reklamowej nowej serii TOKYO LIFT 35+. Kampania promuje nowatorską linię ekskluzywnych kosmetyków dla młodych kobiet , inspirowaną najnowszą technologią i kulturą Japonii.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

W październiku br. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris podpisało dwuletni kontrakt z Izabellą Scorupco, która będzie ambasadorką marki Dr Irena Eris. W listopadzie pojawi się ona w pierwszej prasowej kampanii reklamowej nowej serii TOKYO LIFT 35+. Kampania promuje nowatorską linię ekskluzywnych kosmetyków dla młodych kobiet , inspirowaną najnowszą technologią i kulturą Japonii.

Kosmetyki TOKYO LIFT 35+ zawierają innowacyjny kompleks flawonoidów z perłowca japońskiego, dzięki któremu mogą skutecznie opóźniać proces starzenia tkankowego skóry i przywrócić jej młody wygląd.

Izabella Scorupco weźmie udział w konferencji prasowej , prezentującej nową serię TOKYO LIFT 35+ i zaplanowanej na II.połowę listopada.

Izabella Scorupco mieszka na stałe w Los Angeles. Dzięki roli u boku Pierca Brosnana, w filmie „Golden Eye” o przygodach Jamesa Bonda stała się ucieleśnieniem kobiecego piękna i seksapilu. W badaniach kobiety określają ją jako osobę atrakcyjną, zmysłową, naturalną, dbającą o swoje ciało i urodę, elegancką, nowoczesną, mającą klasę i styl. W Polsce słynna jest, stworzona przez nią, postać Heleny Kurcewiczówny w „Ogniem i Mieczem” w reżyserii Jerzego Hoffmana. Ostatnim filmem, w którym można było zobaczyć aktorkę w marcu br. w Szwecji, był dramat „Anglavakt”.

Prywatnie, Izabella Scorupco jest żoną Amerykanina Jeffreya Reymonda, mamą Julii i Jakuba. Jej pasją, poza aktorstwem, jest muzyka. Nagrała album „Iza” i wydała kilka singli. Jej nowa wersja przeboju zespołu ABBA, rozeszła się w nakładzie miliona egzemplarzy i przyniosła jej Złotego Singla.

Współpraca reklamowa z modelką przewidziana jest na okres 2 lat i obejmie kilka odsłon jej wizerunku.

W ubiegłych latach serie kosmetyczne marki Dr Irena Eris promowały Elżbieta Penderecka, Małgorzata Niemen, Weronika Rosati i Emmanuelle Seigner.

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

"Sophisticated silk" hitem na jesień. Manicure w stylu Seleny Gomez robi furorę
"Sophisticated silk" hitem na jesień. Manicure w stylu Seleny Gomez robi furorę
Doświadczył rytuału przejścia. Niewielu wie, z czym to się wiąże
Doświadczył rytuału przejścia. Niewielu wie, z czym to się wiąże
Pokazała zdjęcie Harry'ego. Uwagę zwraca jego nazwisko
Pokazała zdjęcie Harry'ego. Uwagę zwraca jego nazwisko
Przed laty stracił żonę. Dziś jest związany z młodszą o 20 lat modelką
Przed laty stracił żonę. Dziś jest związany z młodszą o 20 lat modelką
Pojawiła się na gali Emmy. Tak wygląda w wieku 43 lat
Pojawiła się na gali Emmy. Tak wygląda w wieku 43 lat
Wskoczyła w suknię z "nagim" dołem. Wow to mało powiedziane
Wskoczyła w suknię z "nagim" dołem. Wow to mało powiedziane
Potwierdzili związek. Minge nie gryzła się w język
Potwierdzili związek. Minge nie gryzła się w język
Zaczynają szukać schronienia. Co zrobić, gdy pojawią się w domu?
Zaczynają szukać schronienia. Co zrobić, gdy pojawią się w domu?
Była jego żoną przez 46 lat. Zmarł dwa miesiące po diagnozie
Była jego żoną przez 46 lat. Zmarł dwa miesiące po diagnozie
Imię wymiera. Nosi je tylko 13 Polek
Imię wymiera. Nosi je tylko 13 Polek
To imię noszą tylko dwie Polki. Ma wyjątkowe znaczenie
To imię noszą tylko dwie Polki. Ma wyjątkowe znaczenie
Jego imię to rzadkość. Nosi je tylko czterech Polaków
Jego imię to rzadkość. Nosi je tylko czterech Polaków