Izabella Scorupco nową twarzą marki Dr Irena Eris
W październiku br. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris podpisało dwuletni kontrakt z Izabellą Scorupco, która będzie ambasadorką marki Dr Irena Eris. W listopadzie pojawi się ona w pierwszej prasowej kampanii reklamowej nowej serii TOKYO LIFT 35+. Kampania promuje nowatorską linię ekskluzywnych kosmetyków dla młodych kobiet , inspirowaną najnowszą technologią i kulturą Japonii.
05.11.2010 15:44
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W październiku br. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris podpisało dwuletni kontrakt z Izabellą Scorupco, która będzie ambasadorką marki Dr Irena Eris. W listopadzie pojawi się ona w pierwszej prasowej kampanii reklamowej nowej serii TOKYO LIFT 35+. Kampania promuje nowatorską linię ekskluzywnych kosmetyków dla młodych kobiet , inspirowaną najnowszą technologią i kulturą Japonii.
Kosmetyki TOKYO LIFT 35+ zawierają innowacyjny kompleks flawonoidów z perłowca japońskiego, dzięki któremu mogą skutecznie opóźniać proces starzenia tkankowego skóry i przywrócić jej młody wygląd.
Izabella Scorupco weźmie udział w konferencji prasowej , prezentującej nową serię TOKYO LIFT 35+ i zaplanowanej na II.połowę listopada.
Izabella Scorupco mieszka na stałe w Los Angeles. Dzięki roli u boku Pierca Brosnana, w filmie „Golden Eye” o przygodach Jamesa Bonda stała się ucieleśnieniem kobiecego piękna i seksapilu. W badaniach kobiety określają ją jako osobę atrakcyjną, zmysłową, naturalną, dbającą o swoje ciało i urodę, elegancką, nowoczesną, mającą klasę i styl. W Polsce słynna jest, stworzona przez nią, postać Heleny Kurcewiczówny w „Ogniem i Mieczem” w reżyserii Jerzego Hoffmana. Ostatnim filmem, w którym można było zobaczyć aktorkę w marcu br. w Szwecji, był dramat „Anglavakt”.
Prywatnie, Izabella Scorupco jest żoną Amerykanina Jeffreya Reymonda, mamą Julii i Jakuba. Jej pasją, poza aktorstwem, jest muzyka. Nagrała album „Iza” i wydała kilka singli. Jej nowa wersja przeboju zespołu ABBA, rozeszła się w nakładzie miliona egzemplarzy i przyniosła jej Złotego Singla.
Współpraca reklamowa z modelką przewidziana jest na okres 2 lat i obejmie kilka odsłon jej wizerunku.
W ubiegłych latach serie kosmetyczne marki Dr Irena Eris promowały Elżbieta Penderecka, Małgorzata Niemen, Weronika Rosati i Emmanuelle Seigner.