Jak mleko to z Piątnicy, no bo skąd! OSM Piątnica z kampanią promującą świeże mleko
"To mleko, to nie jest jakieś mleko" – to hasło towarzyszące nowej kampanii OSM Piątnica promującej mleko z Piątnicy w charakterystycznej butelce z rączką. Kampania startuje 15 kwietnia 2023 r., a jej celem jest podkreślenie wyjątkowych walorów mleka z Piątnicy – świeżości i tradycyjnego smaku. Jak mleko, to z Piątnicy, no bo skąd!
Piątnica, najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce*, w ramach promocji swoich produktów prowadzi długofalową strategię komunikacyjną pod hasłem: "Z Piątnicy, no bo skąd". Nawiązuje ona do tego, co w sposób szczególny wyróżnia markę i jej produkty: naturalność, autentyczność, tradycyjne receptury i lokalne pochodzenie składników.
Najlepsze, bo z Piątnicy!
OSM Piątnica, poprzez wprowadzenie najwyższej jakości mleka świeżego w niskiej pasteryzacji, mocno wpłynęła na rozwój kategorii, osiągając w niej silną pozycję.
Najwyższa jakość produktu uzyskiwana jest dzięki czystości surowca oraz technologii produkcji. Mleko Piątnicy pochodzi od lokalnych dostawców posiadających swoje gospodarstwa na czystych ekologicznie terenach zwanych "Zielonymi Płucami Polski". Dzięki nowoczesnym procesom technologicznym mleko zachowuje swój naturalny smak, zapach i nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych, a przy tym jest bezpieczne i nie wymaga gotowania przed spożyciem.
W trosce o najwyższą jakość mleka, OSM Piątnica jako pierwsza spółdzielnia w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca, a stosowane przez Piątnicę normy znacznie przewyższają wymagania unijne. Dzięki temu oraz poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii, mleko z Piątnicy spełnia najwyższe standardy jakości i wyróżnia się pysznym, tradycyjnym smakiem. W ofercie dostępne są cztery mleka w charakterystycznej butelce z rączką: 2,0%, 3,2%, bez laktozy oraz bio.
Dodatkowo, w marcu br. OSM Piątnica wprowadziła do swojej oferty nowość – specjalistyczne Mleko do kawy w butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia się wysoką zawartością białka – 3,4 g w 100 ml. Dzięki tak dużej zawartości białka mleko podnosi walory smakowe każdej kawy oraz doskonale się pieni, zapewniając gładką i kremową teksturę pianki – idealną do latte art niczym z najlepszej kawiarni.
Mleko 3.2. Z Piątnicy, no bo skąd.
Jak mleko, to z Piątnicy! – kampania promocyjna
W emitowanych w ramach kampanii spotach reklamowych podkreślone są wyjątkowe cechy piątnickiego mleka: smak i świeżość. Spoty reklamowe promujące Mleko z Piątnicy pojawią się w telewizji oraz na VOD. Działania promocyjne prowadzone będą także w aplikacjach gazetkowych.
*Źródło: trackingowe badanie własne siły marek Kantar MDS; Ranking Siły Marki Rzeczpospolita 2018; Ranking Best Brands Poland 2022.