Justyna Duszyńska o kolekcjach inspirowanych "Gwiezdnymi wojnami"
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku tradycyjna świąteczna gorączka może zostać zdetronizowana przez szał związany z premierą najnowszej części \"Gwiezdnych Wojen\", na którą fani sagi czekali siedem lat.
20.12.2015 | aktual.: 21.12.2015 09:12
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku tradycyjna świąteczna gorączkagorączka może zostać zdetronizowana przez szał związany z premierą najnowszej części \"Gwiezdnych Wojen\", na którą fani sagi czekali siedem lat.\r\n\r\n- Tłumy na nocnej premierze, miliony zdjęć w mediach społecznościowych, selfie z fikcyjnymi bohaterami – moda nie mogła pozostać obojętna na to zjawisko - mówiła Justyna Duszyńska z FashionPost w programie #dziejesięnażywo. - Branża jak zwykle wyczuła w nim możliwość zarobienia dodatkowych milionów. Mnóstwo marek oferuje więc limitowane kolekcje inspirowane kultowym filmem.\r\n\r\nDla najbardziej zagorzałych wielbicieli sagi, marki przygotowały naprawdę szeroką ofertę inspirowanych filmem produktów – począwszy od tostera w kształcie Lorda Vadera, przez klapki-japonki, aż po klasyczne t-shirty i bluzy. Obejrzyjcie fragment programu \"dziejesięnażywo\".\r\n\r\n
\r\n\r\n* Premiera „Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy” na Instagramie*\r\n\r\nDawno, dawno temu w odległej galaktyce… Tęskniliście? 18 grudnia, po 7 latach na ekrany polskich kin weszła kolejna część sagi „Gwiezdne wojny”. Premiera filmu to prawdziwe święto dla fanów rycerzy Jedi na całym świecie.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n