JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday
Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
24.11.2016 | aktual.: 25.11.2016 09:47
Czarny piątek (ang. Black Friday) – to pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych, najczęściej określany początkiem sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. W ten dzień wiele punktów sprzedaży czynnych jest w dodatkowych godzinach, niekiedy nawet całą dobę, oferując jednodniowe okazje i zniżki. Początkowo w Stanach Zjednoczonych, a w ostatnich latach i na całym świecie jest to często najbardziej dochodowy dzień dla sprzedawców.
JYSK przedłuża Black Friday na cały weekend, żeby ułatwić Klientom zakupy najbardziej wyczekiwanych ofert.
„Odkąd wprowadziliśmy Black Friday w 2013 roku, zainteresowanie Klientów wciąż rośnie. W zaledwie 4 lata nasz obrót z tego jednego dnia wzrósł sześciokrotnie, a Black Friday jest dzisiaj naszym najlepszym sprzedażowo dniem w roku. Również w tym roku spodziewamy się nowego rekordu, chociażby dlatego, że oferty są ważne przez cały weekend” mówi Niels Veien, Executive Vice President of Sales, Marketing and E-Business w JYSK Nordic.
Dla JYSK, Black Friday jest globalnym wydarzeniem mającym miejsce w 19 krajach w Skandynawii, Europie Centralnej i Wschodniej oraz w Chinach, czyli wszędzie tam, gdzie JYSK ma sklepy.
JYSK zadbał o zatowarowanie sklepów w dodatkowe produkty na Black Friday, aby świetnych ofert wystarczyło dla wszystkich Klientów.
Kampania reklamowa Black Friday obejmuje działania w telewizji oraz w internecie. W listopadzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowane będą 30” spoty reklamowe. Kampania online obejmuje różne formaty display na portalach horyzontalnych oraz w mediach społecznościowych.
Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska).
Fakty na temat Black Friday i Cyber Monday w JYSK:
- Tydzień z Black Friday to największy sprzedażowo tydzień roku w JYSK
- Odkąd wprowadziliśmy Black Friday w roku 2013, obrót wzrósł sześciokrotnie
- Oferty Black Friday będą ważne przez cały weekend (czwartek, piątek, sobota i niedziela). Dodatkowi pracownicy będą obsługiwać Klientów w te dni.
- Oferty specjalne dla Klientów JYSK z rabatami do 70% w 18 różnych kategoriach
- Po raz pierwszy na JYSK.pl po weekendzie Black Friday będziemy świętować Cyber Monday ofertą 30% rabatu na produkty dostępne tylko online
- JYSK prowadzi kampanię Black Friday i Cyber Monday w 19 krajach w Skandynawii, Europie Centralnej i Wschodniej oraz Chinach, czyli wszędzie tam, gdzie JYSK ma sklepy