Kakadu Zoo, jedna z największych i przodujących obecnie sieci sklepów w branży zoologicznej w Polsce, zakończyła już kolejną edycję swojej Zbiórki Świątecznej na rzecz schronisk dla zwierząt
W ramach tegorocznej akcji, skierowanej do samotnych i będących w potrzebie psów oraz kotów przebywających w schroniskach, a także innych organizacji o podobnym charakterze, udało się zebrać bardzo dużo różnych produktów. Społeczność klientów Kakadu Zoo, jak zawsze, okazała się niezwykle zaangażowana, co zaowocowało imponującą ilością karm, przysmaków, legowisk zabawek i innych, które znalazły się specjalnych koszach, wystawionych w trakcie zbiórki we wszystkich sklepach Kakadu Zoo. Dary te powędrowały do 63 instytucji pomagającym na co dzień bezdomnym zwierzętom w całym kraju.
22.01.2024 10:21
Kakadu Zoo nie bez powodu organizuje zbiórkę zawsze o tej porze roku, ponieważ zima jest często dla schronisk okresem niezwykle trudnym. Właśnie wtedy najbardziej potrzeba wsparcia dla znajdujących się tam braci mniejszych od ich miłośników, którymi są z pewnością klienci sklepów zoologicznych tej sieci. Niezbitym tego dowodem jest szczodrość i wielkie zaangażowanie ludzi o wielkich sercach biorących udział w każdej takiej akcji, również tegorocznej.
Ja i wszyscy nasi pracownicy jesteśmy mocno poruszeni tym niezwykłym zaangażowaniem naszych klientów w tegoroczną Zbiórkę Świąteczną dla Schronisk. Zarazem spełniło się założenie, żeby to była nie tylko standardowa akcja charytatywna, lecz prawdziwie serdeczna inicjatywa, w której uczestnicy okazują niezwykłą miłość i troskę o zwierzęta, często zapomniane przez społeczeństwo i państwo. Pragnę przede wszystkim serdecznie podziękować naszym klientom, którzy wzięli udział w zbiórce, oraz innym którzy wsparli związane z nią działania - mówi w rozmowie dla Wirtualnej Polski Jarosław Szymkiewicz, Dyrektor Zarządzający sieci sklepów zoologicznych Kakadu Zoo.
Chcę zaznaczyć, że zbiórki takie jak ta są i nadal będą nieodłącznym elementem naszych działań na w Kakadu Zoo. Bardzo ważne jest stałe zaangażowanie firmy w sprawy dobroczynności i troskę o dobro zwierząt. Na tym nam bardzo zależy. Znakomite wyniki akcji, jak chociażby tegorocznej, dają też ogromną satysfakcję, myślę że nie tylko nam, ale przede wszystkim tym, którzy te zbiórkowe kosze napełnili, że udało się wspólnie zrobić coś naprawdę dobrego. – dodaje Jarosław Szymkiewicz