ModaKobiety chcą wyglądać jak Melania Trump. Płaszcz z sieciówki wyprzedał się błyskawicznie

Kobiety chcą wyglądać jak Melania Trump. Płaszcz z sieciówki wyprzedał się błyskawicznie

Kobiety chcą wyglądać jak Melania Trump. Płaszcz z sieciówki wyprzedał się błyskawicznie
Źródło zdjęć: © Getty Images
06.03.2018 21:51, aktualizacja: 07.03.2018 10:00

Płaszcz z wielbłądziej wełny w szlafrokowym stylu zrobił furorę. Nakrycie w odcieniu baby blue z metką Max Mara zostało przecenione i wystawione w jednym rozmiarze. Sklep internetowy przeżył oblężenie, a producent dołączył do ubrania specjalną instrukcję.

To nie pierwszy raz, kiedy Pierwsza Dama Melania Trump postawiła na ubrania z popularnej w Stanach Zjednoczonych sieciówki. Sklepy Max Mara zdecydowanie są na liście jej ulubionych. Błękitny płaszcz czy oliwkowa sukienka z marszczonej skóry to tylko ostatnie przykłady. I właśnie ten pierwszy zawojował szafy zwykłych kobiet.

Model Manuela, czyli klasyczna wersja płaszcza marki z charakterystycznym wiązaniem w pasie, został niemalże wyprzedany ze strony projektanta. Sprzedaż ruszyła lawinowo, a pierwotna cena została obniżona z 3150 dolarów do 2250 dolarów (ok. 7 tysięcy złotych). Chociaż płaszcz był pierwotnie dostępny w rozmiarach od 0 do 16 (polskie rozmiary 32-48), po uzupełnieniu asortymentu w sklepie internetowym kupić można jedynie rozmiar 12.

Obraz
© Getty Images

Płaszcz wykonany jest z czystej wełny wielbłądziej, posiada charakterystyczne klapy przy kołnierzu, który Melania zapina pod samą szyję. Wygodne wiązanie, do tego kieszenie boczne i podszewka z wiskozy. W instrukcji producent zastrzega, że ubranie nie nadaje się do prania w pralce. Ponadto nie może być traktowane wybielaczem, wirowane czy suszone w suszarce bębnowej.

Pierwsza Dama USA wybrała płaszcz w odcieniu baby blue na powitanie w Białym Domu premiera Izraela Bibi Netanyahu i jego żony Sary. Towarzyszyła tym samym swojemu mężowi Donaldowi Trumpowi.

Warto dodać, że Max Mara płaszcz Manuel wypuściła do sprzedaży po raz pierwszy w 1998 roku. Po kilku latach nieobecności, w 2017 roku, został przywrócony do sklepów i zdobył miano ikonowego okrycia. Obecnie jest symbolem wysokiej jakości i dbałości marki.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (7)
Zobacz także