Wyjątkowa współpraca. Samsung zaprezentował limitowaną kolekcję
Firma Samung wyszła naprzeciw miłośnikom designu i zaprezentowała limitowane edycje paneli Bespoke, które zachęcają do odważnego wyrażania siebie i personalizacji przestrzeni kuchennej.
18.04.2023 | aktual.: 27.04.2023 13:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Samsung ogłosił współpracę z TOILETPAPER, studiem kreatywnym, którego założycielami są artysta Maurizio Cattelan oraz fotograf Pierpaolo Ferrari. Dzięki temu podczas targów designu w Mediolanie, potencjalni klienci mogli zobaczyć designerskie panele do lodówek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Marka chce zmienić myślenie o projektowaniu urządzeń AGD. Spójdne z dna marki są personalizacja i wyrażanie siebie poprzez akcesoria domowe, nawet sprzęty. Właśnie dlatego Samsung nawiązał współpracę z TOILETPAPER - połączyła ich podobna wizja twórcza. W przypadku paneli lodówkowych ma to odzwierciedlenie w personalizacji urządzeń, natomiast studio kreatywne specjalizuje się w niekonwencjonalnych rozwiązaniach, które same w sobie są "statementem".
"W Samsung nieustannie badamy ewolucję naszego języka projektowania, aby zapewnić naszym użytkownikom świeże, nowe sposoby wyrażania siebie poprzez nasze produkty" — powiedział Ik Soo Choi, Executive Vice President and Head of Sales and Marketing Team of Digital Appliances Business at Samsung Electronics.
" Ta współpraca nad nową limitowaną edycją projektów była dla nas niesamowitą okazją do rzucenia sobie kolejnego wyzwania" – powiedział Maurizio Cattelan, współzałożyciel TOILETPAPER. "Dzięki naszym wspólnym wysiłkom byliśmy w stanie na nowo wyobrazić sobie, gdzie mogą być wyświetlane obrazy, i pozwolić ludziom dostrzec niezwykłość nawet w pozornie zwykłych rzeczach".
Cztery nowe projekty paneli Bespoke to "Desert Lady", "Lipsticks", "Magic Mirror" i "Rose with Eyes". Wzory "Lipsticks" i "Rose with Eyes" będą dostępne w modelach Bespoke natomiast wzory "Magic Mirror" i "Dessert Lady" będą dostępne w modelach lodówek 1-drzwiowych i 4-drzwiowych.
Nowe projekty są prezentowane również podczas Milan Design Week. Od 18 do 23 kwietnia w godzinach od 11:00 do 19:00 odwiedzający będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami marki i projektami stworzonymi wspólnie z TOILETPAPER.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl