Lekcje Wartości od L’Oréal Paris
Za grube, za chude, za niskie, za wysokie, za brzydkie, za ładne. Wciąż podlegamy ocenie innych ludzi. Lekcje Wartości – nowa kampania marki L'Oréal Paris z Kate Winslet i Elle Fanning oraz polskimi gwiazdami Marią Dębską i Ewą Farną to kwintesencja tego, co oznacza dla nas wartość za słynnym hasłem marki "Jestem tego warta".
"Jestem, tego warta" - to słynne hasło L’Oréal Paris, dodaje mocy kobietom już od ponad 50 lat, ciągle nie tracąc swojej siły. Jednak nie zawsze jest to łatwe. Codziennie, patrząc w lustro, zastanawiamy się, co powiedzą o nas inni.
Maj jest dla marki L'Oréal Paris miesiącem wartości. W najnowszej kampanii Lekcje Wartości, wystąpiły gwiazdy, które zmagają się z takimi samymi wątpliwościami jak każda z nas. Z podziwem patrzymy na okładki gazet czy ekrany telewizorów i zachwycamy się urodą pojawiających się tam kobiet. Jednak one mają te same problemy, co my. Aktorki Kate Winslet i Elle Fanning w swoich wideo opowiedziały o tym, z czym mierzą się na co dzień i co daje im siłę oraz wiarę, że są tego "warte".
"Myślisz, że łatwiej czuć się pięknym i wartościowym, gdy jest się wielką gwiazdą?" - mówi w kampanii Kate Winslet. W swojej Lekcji Wartości zachęca nas, abyśmy spojrzały na siebie bez makijażu, zobaczyły siebie takie, jakie jesteśmy naprawdę i uwierzyły w kobietę, którą widzimy w lustrze.
Elle Fanning mówi o tym, jak łatwo dać się zwieść wyidealizowanym obrazom, dlatego, że zazwyczaj nie mają wiele wspólnego z prawdą. -. "Tak łatwo jest przeglądać media społecznościowe i porównywać siebie do innych we wszystkim. Od tego, jak wyglądamy, po to, co robimy ze swoim życiem."
Twarze polskiej kampanii L’Oréal Paris, Maria Dębska i Ewa Farna także podzieliły się swoimi Lekcjami Wartości.
"Jako aktorka, ale też jako kobieta jestem ciągle oceniania. Słyszę to każdego dnia. Znacie to? Za gruba, za chuda, za ładna, za brzydka, zbyt seksowna, zbyt silna, za smutna, zbyt pewna siebie, zbyt nieśmiała, za młoda, za stara" – zdradza aktorka Maria Dębska
Przyznaje, że powoli zrozumiała, że zawsze będzie "zbyt jakaś". "Najbardziej pomogły mi to zrozumieć bliskie mi kobiety. Dały mi bardzo dużo siły, przypomniały, że zasługuje na najlepsze" – mówi.
Ciągłej ocenie poddawana jest wokalistka Ewa Farna. "Umówmy się, wyglądam inaczej niż dziewczyny z plakatów. Moje ciało bywało i jest komentowane na tysiąc różnych sposobów przez innych. A skoro tylu ludzi tak mówi, to może coś w tym jest? Jednak kiedy to ciało przyniosło na świat nowe życie, zyskałam do niego jeszcze większy szacunek" – mówi w kampanii Ewa Farna.
Nowa rola zmieniła podejście piosenkarki do swojego ciała. "Wstydzę się, czuję się głupio, że mogłam nawet na chwilę kwestionować doskonałość swojego ciała. Od tego czasu, niezależnie jak wyglądam, przez jaki okres w życiu przechodzę, jak się dzisiaj czuję, lubię je i chce się o nie jeszcze bardziej zatroszczyć. Jestem mu wdzięczna za to, co dla mnie robi, jak działa i jak mi służy. Jestem tego warta, wszystkie jesteśmy tego warte" – mówi.
Marka L'Oréal Paris w kampanii Lekcje Wartości pragnie przekonać, że nie definiuje nas ani wygląd ani opinia innych. Slogan "Jestem tego warta" znaczy dla każdego z nas zupełnie co innego i to właśnie powinniśmy w sobie pielęgnować. Nasze piękno pochodzi z naszego wnętrza i tego, jak my siebie postrzegamy.
Jesteś tego warta. Wszystkie jesteśmy tego warte.