Limitowane kolekcje polskich marek na Zalando w nowej kampanii "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu"
Zalando startuje z kampanią promującą polskie marki pod hasłem "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu ", prezentując polską modę w kontekście tradycyjnych imienin. W ramach kampanii polskie marki: Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES stworzyły limitowane kolekcje dostępne wyłącznie na Zalando. Kampanii towarzyszy raport "Polska moda na europejskim wybiegu", który pokazuje rosnące znaczenie polskich marek na rynku europejskim oraz ich atrakcyjność dla konsumentów. Wynika z niego, że ponad połowa Polaków dokonuje zakupu produktów polskich modowych marek co najmniej kilka razy w roku.
Zalando, wiodąca europejska platforma online dla mody i stylu życia, po raz drugi startuje z kampanią w pełni dedykowaną polskim markom. Tym razem, aby opowiedzieć o modzie, która jest nam najbliższa, Zalando osadza ją w równie bliskim nam kontekście relacji rodzinnych. W kampanii pod hasłem "Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu" polska moda prezentowana jest podczas tradycyjnych polskich imienin. Wydarzeniu pełnego ciepła, bliskości, ale również drobnych międzypokoleniowych zgrzytów i zabawnych faux pas.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W ramach kampanii polskie marki: Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES stworzyły limitowane kolekcje dostępne wyłącznie na Zalando.
Marka Lancerto przygotowała ponadczasowe męskie klasyki w stylu formalnym i smart casual, jednak wyróżniające się nowoczesnym wzornictwem, wygodnymi krojami i najlepszymi, naturalnymi tkaninami – głównie wełną i bawełną. "Materiały, z których szyjemy, są na tyle wytrzymałe, że będą służyć latami" – dodaje Michał Grochala, Brand Manager marki Lancerto.
Limitowana kolekcja marki La Mania na Zalando została stworzona z myślą o ponadczasowej kapsule ubraniowej, by sprostać różnym sytuacjom i potrzebom. W kapsule wyróżnia się kilka stylizacji. Oversizowa kurtka ze spódnicą mini z czarno-białej tkaniny typu tweed tworzy interesujący kontrast formy i materiału. Biały kombinezon w tenis z szerokimi ramionami przywołuje na myśl kultowe kroje z lat 80-tych. Dzianinowa sukienka mini z subtelnymi poduszkami na ramionach stanowi świetną bazę pod oversizowe marynarki.
"Beyond Season" by Kazar Studio to kolekcja, która przekracza granice sezonów. Marka przełamuje konwencje, redefiniując pojęcie uniwersalnego stylu. W kolekcji prezentowane są ponadczasowe modele butów i torebek, w nieoczywistym wydaniu. Wyróżniają się w niej woskowane kowbojki, które będą idealnym dodatkiem do stylizacji w każdej porze roku oraz oliwkowe klapki na obcasie, które na pewno przyciągną wzrok. Kazar Studio zaprasza do odważnego wkroczenia w nowy wymiar świata mody, który istnieje ponad sezonami.
Debiutująca na Zalando marka YES prezentuje kolekcję "Halo" inspirowaną twórczością Ettore Sottsassa, postmodernistycznego projektanta i architekta. Charakterystyczne dla kolekcji okrągłe kształty nawiązują do symboliki wewnętrznej aureoli - świetlistej energii, która promieniuje od środka, dodając noszącym pewności siebie. Kolekcja "Halo", nowoczesny, elegancki manifest stworzony przez Kasię Bukowską, jest odpowiedzią na obecne trendy, w których odważne i ekspresyjne dodatki odgrywają główną rolę w stylizacjach nowoczesnych kobiet.
Poza kapsułowymi kolekcjami, w kampanii wykorzystane zostały ubrania i dodatki także innych polskich marek dostępnych na Zalando, między innymi Bizuu, Kazar, Tatuum, Greenpoint, Coccodrillo oraz Sax35th by Alicja Czarniecka.
Kampanii Zalando towarzyszy kompleksowy raport "Polska moda na europejskim wybiegu", który pokazuje potencjał polskich marek na rynku europejskim oraz ujawnia, na czym polega ich atrakcyjność w oczach konsumentów. Z raportu wynika, że znaczenie lokalnych marek w Polsce rośnie z roku na rok, a ponad połowa Polaków deklaruje, że kupuje produkty polskich marek modowych co najmniej kilka razy w roku.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja 180heartbeats + JUNG v.MATT oraz dom produkcyjny Shootme Visual Artists. Reżyserką spotów oraz autorką zdjęć jest Kasia Bielska.
O Zalando
Założone w 2008 roku w Berlinie, Zalando buduje wiodący, paneuropejski ekosystem e-commerce dla mody i stylu życia wokół dwóch wektorów wzrostu: B2C i B2B. W sektorze B2C Zalando oferuje inspirujące i wysokiej jakości multibrandowe doświadczenie zakupowe dla asortymentu z zakresu mody i stylu życia około 50 milionom aktywnych klientów na 25 rynkach.
W obszarze B2B Zalando wykorzystuje swoje zaplecze związane z infrastrukturą logistyczną, oprogramowaniem oraz usługami, aby wspierać marki i detalistów w prowadzeniu i rozwijaniu ich całego biznesu e-commerce, zarówno na platformie Zalando, jak i poza nią. Celem Zalando, jako ekosystemu, jest wprowadzanie pozytywnych zmian w branży mody i stylu życia.
Instagram: @zalando @zalando_beauty @zalando_street
TikTok: @zalando
Facebook: https://www.facebook.com/Zalando
Links: www.Zalando.pl