Logo na paznokciach. Powrót kiczowatej mody lat 90.

Obraz
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Kamila Żyźniewska

/ 7Marc Jacobs

Jeszcze do niedawna eksponowanie logo znanych marek kojarzyło się tylko i wyłącznie z brakiem gustu i kiczem rodem z lat 90. Kiedy popularny wówczas trend odchodził do lamusa, wiele osób z pewnością pomyślało, że żegna się z nim na stałe. Ku zaskoczeniu większości powyższa tendencja znów powraca na piedestał i jest lansowana przez projektantów mody i wpływowych wizażystów. Chwilowa fascynacja? Niekoniecznie. Promowana już kilka sezonów temu moda na metki zaznacza swoją obecność nie tylko na ubraniach, ale również wśród najnowszych urodowych trendów.

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Nike

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Tommy Hilfiger

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Balenciaga

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Fenty x Puma

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Gucci

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Supreme x Louis Vuitton

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Wylęgarnia kleszczy w domu. Sprawdź, gdzie najczęściej znajdziesz jaja
Wylęgarnia kleszczy w domu. Sprawdź, gdzie najczęściej znajdziesz jaja
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Jej córka obchodzi 23. urodziny. Kiedyś trafiła do domu dziecka
Jej córka obchodzi 23. urodziny. Kiedyś trafiła do domu dziecka
Grzybowa "gorączka złota". Są warte nawet 2 tys. zł
Grzybowa "gorączka złota". Są warte nawet 2 tys. zł
Nie tylko rajstopy zwracają uwagę. Spójrzcie na jej buty
Nie tylko rajstopy zwracają uwagę. Spójrzcie na jej buty
Jej nowy wpis rozdziera serce. Tak pożegnała Wójcika
Jej nowy wpis rozdziera serce. Tak pożegnała Wójcika
Opowiedziała o walce z chorobą. "Siedem bardzo ciężkich lat"
Opowiedziała o walce z chorobą. "Siedem bardzo ciężkich lat"
Na bieliznę zarzuciła marynarkę. W sieci aż huczy
Na bieliznę zarzuciła marynarkę. W sieci aż huczy
Piękne imię wymiera. W 2024 roku nazwano tak tylko 17 dziewczynek
Piękne imię wymiera. W 2024 roku nazwano tak tylko 17 dziewczynek
Wzięła samoślub w czterdzieste urodziny. Impreza trwała trzy dni
Wzięła samoślub w czterdzieste urodziny. Impreza trwała trzy dni
Pokazała mu, co synowi robili rówieśnicy. "Byłem wbity w fotel"
Pokazała mu, co synowi robili rówieśnicy. "Byłem wbity w fotel"
Wskoczyła w klasyczną chanelkę. Ale spójrzcie, co miała na nogach
Wskoczyła w klasyczną chanelkę. Ale spójrzcie, co miała na nogach