Logo na paznokciach. Powrót kiczowatej mody lat 90.

Obraz
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Kamila Żyźniewska

/ 7Marc Jacobs

Jeszcze do niedawna eksponowanie logo znanych marek kojarzyło się tylko i wyłącznie z brakiem gustu i kiczem rodem z lat 90. Kiedy popularny wówczas trend odchodził do lamusa, wiele osób z pewnością pomyślało, że żegna się z nim na stałe. Ku zaskoczeniu większości powyższa tendencja znów powraca na piedestał i jest lansowana przez projektantów mody i wpływowych wizażystów. Chwilowa fascynacja? Niekoniecznie. Promowana już kilka sezonów temu moda na metki zaznacza swoją obecność nie tylko na ubraniach, ale również wśród najnowszych urodowych trendów.

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Nike

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Tommy Hilfiger

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Balenciaga

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Fenty x Puma

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Gucci

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Supreme x Louis Vuitton

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Ta książka uratowała jej życie. Zawadzka wspomina książkę autorstwa Maciąg
Ta książka uratowała jej życie. Zawadzka wspomina książkę autorstwa Maciąg
Do końca była z mężem. Justyna Sieńczyłło: nie chciał mówić o chorobie
Do końca była z mężem. Justyna Sieńczyłło: nie chciał mówić o chorobie
Zimą włosy puszą się i plączą. Użyj tego, a problem zniknie
Zimą włosy puszą się i plączą. Użyj tego, a problem zniknie
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Urodziła w wieku 48 lat. "Mam świadomość, że tego nie doczekam"
Urodziła w wieku 48 lat. "Mam świadomość, że tego nie doczekam"
Wyznała, że miała 3 aborcje. Teraz mówi o konsekwencjach
Wyznała, że miała 3 aborcje. Teraz mówi o konsekwencjach
"Wszystko się sprawdziło". Słowa Mołek chwytają za serce
"Wszystko się sprawdziło". Słowa Mołek chwytają za serce
Nie rób tego pod prysznicem. Podolożka przestrzega
Nie rób tego pod prysznicem. Podolożka przestrzega
Dokonała coming outu. Wiadomo, z kim jest związana
Dokonała coming outu. Wiadomo, z kim jest związana
Grała w rozbieranych scenach. Ujawniła, co dzieje się na planie
Grała w rozbieranych scenach. Ujawniła, co dzieje się na planie