WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Logo na paznokciach. Powrót kiczowatej mody lat 90.

Obraz
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Kamila Żyźniewska

/ 7Marc Jacobs

Jeszcze do niedawna eksponowanie logo znanych marek kojarzyło się tylko i wyłącznie z brakiem gustu i kiczem rodem z lat 90. Kiedy popularny wówczas trend odchodził do lamusa, wiele osób z pewnością pomyślało, że żegna się z nim na stałe. Ku zaskoczeniu większości powyższa tendencja znów powraca na piedestał i jest lansowana przez projektantów mody i wpływowych wizażystów. Chwilowa fascynacja? Niekoniecznie. Promowana już kilka sezonów temu moda na metki zaznacza swoją obecność nie tylko na ubraniach, ale również wśród najnowszych urodowych trendów.

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Nike

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Tommy Hilfiger

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Balenciaga

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Fenty x Puma

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Gucci

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

/ 7Supreme x Louis Vuitton

Popularna beżowa kratka „Haymarket Check” brytyjskiej marki Burberry stała się synonimem bezguścia, kiedy zaczęła pojawiać się nie tylko na apaszkach, ale również na plastikowych tipsach i zasłonkach kuchennych. Słynne torebki z monogramem Louis Vuitton to akcesoria, które dziś częściej łączymy z modą z okolicznych bazarków niż ekskluzywnych butików. Trend na eksponowanie logo wciąż bardziej budzi skojarzenia z tanim luksusem niż klasą i szykiem. A jednak, kiedy obserwujemy najnowsze pomysły znanych domów mody, widać, że projektanci starają się odejść od tak negatywnego wrażenia. Obok koszulek z napisem Gucci czy sportowej bielizny Calvin Klein, logo sportowych i luksusowych marek to coraz częściej wybierany wzór na paznokciach.

Oprócz popularnej łyżwy Nike, znaczka Adidas czy monogramu Louis Vuitton, królują nazwy Marc Jacobs czy Balenciaga. Nowy kosmetyczny trend promowany jest przez modelki na wybiegach, artystki makijażu i blogerki.

Co myślicie o powyższej tendencji? Czy ma szanse zagościć w modzie na dłużej?

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
"Wdowia choroba". Co się dzieje z kobietą, która nie uprawia seksu?
"Wdowia choroba". Co się dzieje z kobietą, która nie uprawia seksu?
Polskie imię wymiera. W 2024 roku nosi je jedynie 19 kobiet
Polskie imię wymiera. W 2024 roku nosi je jedynie 19 kobiet
Beata Fido odeszła z TVP w cieniu skandalu. Co robi dziś?
Beata Fido odeszła z TVP w cieniu skandalu. Co robi dziś?
Była pokojówka zdradza kulisy hoteli. Trzech rzeczy unika jak ognia
Była pokojówka zdradza kulisy hoteli. Trzech rzeczy unika jak ognia
Bąble na podłodze? Ten trik uratuje twoje panele
Bąble na podłodze? Ten trik uratuje twoje panele
Pokazał, co zobaczył na mięsie z Biedronki. Sieć zareagowała
Pokazał, co zobaczył na mięsie z Biedronki. Sieć zareagowała
Metoda 12-3-30 robi furorę. W mig zgubisz kilogramy
Metoda 12-3-30 robi furorę. W mig zgubisz kilogramy
Brama to jedna z najzdrowszych ryb. Lepsza od dorsza i łososia
Brama to jedna z najzdrowszych ryb. Lepsza od dorsza i łososia
Schudła 100 kg. "Możesz czasami zjeść lody albo kiełbasę"
Schudła 100 kg. "Możesz czasami zjeść lody albo kiełbasę"
Czy praca w niedzielę to grzech? Oto co mówi Kościół
Czy praca w niedzielę to grzech? Oto co mówi Kościół
Najgorsze mięso do rosołu. Wyjdzie mętny
Najgorsze mięso do rosołu. Wyjdzie mętny
Paris Hilton przyszła na galę w "nagiej" sukience. Ten look to prawdziwa petarda
Paris Hilton przyszła na galę w "nagiej" sukience. Ten look to prawdziwa petarda