Maja Ostaszewska w roli modelki
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko
Maja Ostaszewska w roli modelki
Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).
Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.
Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.
Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.
Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.
Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.
Inf. prasowa Nenukko