ModaMaja Ostaszewska w roli modelki

Maja Ostaszewska w roli modelki

Maja Ostaszewska w roli modelki
Źródło zdjęć: © Przemek Dzienis/Nenukko

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

1 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

2 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

3 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

4 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

5 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

6 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

7 / 7

Maja Ostaszewska w roli modelki

Obraz
© Przemek Dzienis/Nenukko

Wiosenno-letnia kolekcja Nenukko pod tytułem "Quit" była zaskoczeniem ostatniej edycji łódzkiego tygodnia mody (Fashion Week Poland).

Projektanci przełamali surowy wizerunek marki odnosząc się do stylistyki lat 90. W wyczuciem wykorzystali wielokolorowe printy, sprany na "marmurek" denim oraz elementy deseniu kultowej chusty bandamki.

Teraz zaskakują sesją wizerunkową z udziałem Mai Ostaszewskiej. Aktorka uznawana za ikonę stylu, stała się bohaterką fotokolaży autorstwa Przemka Dzienisa.

Wynikiem tej współpracy jest seria portretów, w których nieco psychologiczne podejście do tematu bierze górę nad kokieterią typową dla fotografii mody.

Zetknięcie projektów Nenukko z osobowością Mai odkrywa nową jakość kolekcji - prowokacyjne konteksty, które pamiętamy z wybiegu, ustępują miejsca powściągliwym formom i przemyślanym detalom. Tym sposobem charakter marki po raz kolejny wymyka się łatwym klasyfikacjom.

Nenukko jak zwykle pozostawia odbiorcom pełną dowolność w interpretacji swoich projektów podkreślając wiodące znaczenie osobowości w kreowaniu własnego stylu.

Inf. prasowa Nenukko

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)