ModaMałe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

Nowe modele produktów Withings stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry.

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

1 / 6

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

2 / 6

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

3 / 6

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

4 / 6

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

5 / 6

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© materiały prasowe

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

6 / 6

Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek

Obraz
© Terry Richardson

Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.

Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.

Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.

Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Cara Delevingnekate mossmoda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (7)