Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Nowe modele produktów Withings stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry.
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.
Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.
Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.
Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.
Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.
Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.
Małe dziewczynki odtwarzają pozy znanych modelek
Przejrzysta tarcza i skórzany pasek w wersji czarnej i brązowej - zegarki Withings Activité prezentują się bardzo klasycznie. Niedawno doczekały się swojej młodszej wersji w postaci nieco tańszych zegarków w różnych kolorach o nazwie Activité Pop.
Nowe modele produktów stały się podstawą pomysłowej kampanii z udziałem młodych dziewczynek, które odtworzyły pozy znanych modelek, Cary Delevingne i Kate Moss w kampanii Burberry. "Nie mieliśmy budżetu na angaż oryginalnych modelek, więc postanowiliśmy zatrudnić podobne" - powiedział szef marketingu Withings, Julien De Preaumont.
Kampania z młodymi modelkami jest dostępna tylko w sieci, a jej głównym źródłem promocji są przede wszystkim social media. Jak wyznał De Preaumont, jej podstawowy cel to zaprezentowanie zegarków marki Withings jako atrakcyjnych gadżetów, które mogą kojarzyć się z modą.
Bohaterkami sesji są 12-letnia Maya Koski-Wood oraz 10-letnia Harley Chapman. Trzeba przyznać, że w nowych rolach sprawdziły się wzorowo. Mamy jednak nadzieję, że dopiero za kilka lat zdecydują się na dalszą karierę w branży modowej.