Masz kartę "Moja Biedronka"? W jednej sytuacji lepiej ją zablokuj

Już wiele milionów Polaków korzysta z programu lojalnościowego "Moja Biedronka". Jednak nie wszyscy są świadomi, że w sytuacji zgubienia fizycznej karty, mogą stracić niektóre zniżki. Na szczęście istnieje sposób, by temu zaradzić.

"Moja Biedronka" to program lojalnościowy dyskontu
"Moja Biedronka" to program lojalnościowy dyskontu
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

12.03.2024 | aktual.: 18.04.2024 20:15

Większość dużych sieci handlowych proponuje swoim klientom programy lojalnościowe. Promocje dla zarejestrowanych użytkowników są zachętą do częstszego robienia zakupów w danym miejscu. Portugalska sieć dyskontów od dawna namawia do skorzystania z karty "Moja Biedronka". Kiedyś dostępna wyłącznie w wersji fizycznej, obecnie również w cyfrowej. Decyzję o dołączeniu do programu podjęło już kilkanaście milionów Polaków.

Co zrobić, gdy zgubisz kartę Biedronki?

Zasady korzystania z karty są łatwe - należy ją zeskanować przy kasie (fizyczną wersję lub z aplikacji mobilnej) albo wpisać numer telefonu, by naliczyły się zniżki. Ale niektóre promocje są przypisane bezpośrednio do danego klienta i można z nich skorzystać tylko raz. Gdy nasze dane wykorzysta inna osoba - promocja przepada.

Kontynuacja artykułu znajduje się poniżej materiału wideo

Jak uniknąć takiej sytuacji? Ryzykowną opcją jest podawanie numeru telefonu kasjerowi. Może się zdarzyć, że usłyszy go ktoś postronny, zapamięta i poda podczas swoich zakupów. A co jeśli klient zgubi fizyczną wersję karty? Wtedy również ryzykuje, że ktoś inny skorzysta z jego rabatów.

Sieć nie wydaje duplikatów karty "Moja Biedronka". Nadal jednak można z niej korzystać za pomocą aplikacji. Oczywiście, zakładając, że osoba, która znajdzie naszą kartę, nie wykorzysta jej w sklepie, pozbawiając nas zniżek. Aby tego uniknąć, lepiej jest założyć nową kartę.

Blokada karty "Moja Biedronka". Jest na to sposób

Na początek warto zablokować starą kartę "Moja Biedronka". W tym celu wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta programu lojalnościowego. Konsultant dezaktywuje utraconą kartę, a do nowej (którą można otrzymać w dowolnym sklepie) przypisze ten sam numer telefonu.

Niektórzy klienci poszukują oszczędności, znajdując w internecie promocje przypisane innym klientom. Handel indywidualnymi rabatami promocyjnymi kwitnie, o czym sieć doskonale wie.

- Grupy społecznościowe, w których użytkownicy dzielą się promocjami specjalnymi, przypisanymi do ich kont "Moja Biedronka", powstały wkrótce po wprowadzeniu przez nas aplikacji Biedronka. Jesteśmy świadomi ich obecności niemal od momentu powstania – powiedział "Rzeczpospolitej" Marek Złakowski, dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji.

Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. Będziemy tam na bieżąco informować o wywiadach, nowych opowieściach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na Was!