Milka rozszerza portfolio o nową kategorię – Milka Krem Czekoladowy już w sklepach!

Milka rozszerza portfolio o nową kategorię – Milka Krem Czekoladowy już w sklepach!

Milka rozszerza portfolio o nową kategorię – Milka Krem Czekoladowy już w sklepach!
Źródło zdjęć: © materiały partnera
21.02.2022 13:06

Milka, dostosowując się do potrzeb konsumentów, dywersyfikuje swoje portfolio i wprowadza na rynek krem czekoladowy 350g z orzechami laskowymi. Produkt ma w składzie olej słonecznikowy, nie zawiera barwników ani substancji konserwujących, a do tego z łatwością rozsmarowuje się na kanapkach i pysznie smakuje. Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy kampania marketingowa inspirująca do dzielenia się delikatnością w czasie wspólnych, rodzinnych śniadań.

Pomysł na pyszne śniadanie? Czekolada Milka teraz w wersji do smarowania!

Wszyscy wiemy, jak ważnym posiłkiem w ciągu dnia jest śniadanie. Jednak często pośpiech sprawia, że pomijamy poranne jedzenie lub spożywamy je w biegu.

Milka, nie tylko chce odwrócić ten trend, ale także zainspirować konsumentów do jedzenia śniadań z bliskimi – wspólne spotkanie przy stole to przecież doskonała okazja, by dzielić się delikatnością.

Krem czekoladowy Milka to idealna propozycja na smaczny i pożywny start dnia, która przypadnie do gustu zwolennikom słodkich śniadań, ceniącym sobie smak oraz jakość. Produkt jest stworzony na bazie oleju słonecznikowego, nie zawiera barwników oraz substancji konserwujących, a jego kremowa konsystencja sprawia, że wręcz rozpływa się w ustach. Co niezwykle istotne, w odpowiedzi na bieżące trendy, nowość sprzedawana jest w szklanych słoikach, które można poddać recyklingowi.

Silne wsparcie marketingowe nowej kategorii

Wprowadzeniu nowego produktu Milka na rynek towarzyszy kampania pod hasłem "Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności". Marka zachęca w ten sposób do tego, by delektować się porannym posiłkiem wraz z bliskimi, poprzez wspólne spożywanie kremu czekoladowego w zupełnie nowej, idealnej do tego postaci.

Promowanie nowości Milka będzie opierać się na budujących widoczność materiałach POSM. Dodatkowe wsparcie zapewni reklama telewizyjna oraz kampania digital. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Mondelez Polska

Mondelez Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 30 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1][i]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

Mondelēz International 

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 27 miliardów USD netto zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka OreobelVita i LU, czekolady Cadbury Dairy MilkMilka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także