Blisko ludziModelka w hidżabie w kampanii H&M

Modelka w hidżabie w kampanii H&M

Modelka w hidżabie w kampanii H&M
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę.

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

md/WP Kobieta

1 / 6

Mariah Idriss przełamuje stereotypy

Obraz
© Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

2 / 6

Mariah Idriss przełamuje stereotypy

Obraz
© Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

3 / 6

Mariah Idriss przełamuje stereotypy

Obraz
© Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

4 / 6

Mariah Idriss przełamuje stereotypy

Obraz
© Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

5 / 6

Mariah Idriss przełamuje stereotypy

Obraz
© Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

6 / 6

Mariah Idriss przełamuje stereotypy

Obraz
© Materiały prasowe

23-letnia modelka i właścicielka salonu tatuażu jest pierwszą kobietą w kampanii H&M ubraną w hidżab - tradycyjną muzułmańską chustę. Wideo, w którym występuje, jest częścią najnowszej kampanii marki, która zachęca klientów do oddawania swoich znoszonych ubrań do salonów sieci.

Idrissi, by wystąpić w reklamie, według zasad musiała zapytać o pozwolenie rodziców. Plan zdjęciowy musiał być przystosowany do reguł panujących w islamie. Ekipa składała się z większości z kobiet, a mężczyźni byli poinstruowani, że nie mogą jej dotykać. Zaaranżowano też dla niej osobną garderobę.

- Kobiety, które noszą hidżab, są na co dzień ignorowane przez świat mody. To wspaniałe, że tak duża marka stara się to zmienić - przyznaje modelka.

Obok Idrissi w kampanii pojawia się też grupa stylowych sikhów w turbanach, model z protezą nogi, arabski szejk i drag queen. Choć "Close the Loop" miało zachęcać do recyklingu, znacznie częściej mówi się o jej nietypowych modelach, nie przesłaniu. Dla wielu reklama jest krokiem do zaakceptowania mniejszości w świecie mody.

md/WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)