Modelka z RPA łudząco podobna do Marilyn Monroe

27-letnia supermodelka powróciła w kolejnej kampanii marki Max Factor. Tak jak i w ubiegłym roku, wcieliła się w ikonę piękna Marilyn Monroe.

Obraz

/ 5Candice Swanepoel ponownie w stylu starego Hollywood

Obraz
© Materiały prasowe

27-letnia supermodelka powróciła w kolejnej kampanii marki Max Factor. Tak jak i w ubiegłym roku, wcieliła się w ikonę piękna Marilyn Monroe.

Marka, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 80-lecie, nie rezygnuje ze sprawdzonej formuły. Gwiazdą kolejnej kampanii, choć nie we własnej osobie, pozostaje Marilyn Monroe. W nowym roku po raz kolejny wcielił się w nią jeden z Aniołków Victoria's Secret - blondwłosa Candice Swanepoel.

Dramatyczne kocie oko, karmazynowe usta, peruka w odcieniu platynowego blondu - metamorfoza południowoafrykańskiej modelki pozującej w otoczeniu czerwonych róż to mocne wejście w nowy rok, a zarazem zapowiedź styczniowych działań marki Max Factor. Kolejne tygodnie upłyną bowiem pod znakiem promocji czterech odcieni czerwieni szminek z kolekcji Colour Elixir Lipstick.

Max Factor, marka z przeszło 80-letnią historią, utwierdza w przekonaniu, że Marilyn Monroe jak mało kto nadaje się na globalną ambasadorkę. Jednak nie stałoby się tak, gdyby Norma Jeane, czyli właśnie Marilyn Monroe, kilkadziesiąt lat temu nie odwiedziła studia Blonde Room i nie dała się namówić na metamorfozę, która odmieniła jej życie. Ciemnowłosa Norma przefarbowała się na platynowy blond, a kosmetyki do makijażu od Maxa Factora Juniora uczyniły z niej ikonę piękna.

Co jak co, ale makijaż w stylu Marilyn Monroe, a już w szczególności czerwone usta nigdy nie wyszły z mody. Najnowsza kampania przypomina wręcz, że czerwona pomadka to potężna broń każdej kobiety - dodaje nie tylko seksapilu, ale i pewności siebie.

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 5Candice Swanepoel ponownie w stylu starego Hollywood

Obraz
© Materiały prasowe

27-letnia supermodelka powróciła w kolejnej kampanii marki Max Factor. Tak jak i w ubiegłym roku, wcieliła się w ikonę piękna Marilyn Monroe.

Marka, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 80-lecie, nie rezygnuje ze sprawdzonej formuły. Gwiazdą kolejnej kampanii, choć nie we własnej osobie, pozostaje Marilyn Monroe. W nowym roku po raz kolejny wcielił się w nią jeden z Aniołków Victoria's Secret - blondwłosa Candice Swanepoel.

Dramatyczne kocie oko, karmazynowe usta, peruka w odcieniu platynowego blondu - metamorfoza południowoafrykańskiej modelki pozującej w otoczeniu czerwonych róż to mocne wejście w nowy rok, a zarazem zapowiedź styczniowych działań marki Max Factor. Kolejne tygodnie upłyną bowiem pod znakiem promocji czterech odcieni czerwieni szminek z kolekcji Colour Elixir Lipstick.

Max Factor, marka z przeszło 80-letnią historią, utwierdza w przekonaniu, że Marilyn Monroe jak mało kto nadaje się na globalną ambasadorkę. Jednak nie stałoby się tak, gdyby Norma Jeane, czyli właśnie Marilyn Monroe, kilkadziesiąt lat temu nie odwiedziła studia Blonde Room i nie dała się namówić na metamorfozę, która odmieniła jej życie. Ciemnowłosa Norma przefarbowała się na platynowy blond, a kosmetyki do makijażu od Maxa Factora Juniora uczyniły z niej ikonę piękna.

Co jak co, ale makijaż w stylu Marilyn Monroe, a już w szczególności czerwone usta nigdy nie wyszły z mody. Najnowsza kampania przypomina wręcz, że czerwona pomadka to potężna broń każdej kobiety - dodaje nie tylko seksapilu, ale i pewności siebie.

/ 5Candice Swanepoel ponownie w stylu starego Hollywood

Obraz
© Materiały prasowe

27-letnia supermodelka powróciła w kolejnej kampanii marki Max Factor. Tak jak i w ubiegłym roku, wcieliła się w ikonę piękna Marilyn Monroe.

Marka, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 80-lecie, nie rezygnuje ze sprawdzonej formuły. Gwiazdą kolejnej kampanii, choć nie we własnej osobie, pozostaje Marilyn Monroe. W nowym roku po raz kolejny wcielił się w nią jeden z Aniołków Victoria's Secret - blondwłosa Candice Swanepoel.

Dramatyczne kocie oko, karmazynowe usta, peruka w odcieniu platynowego blondu - metamorfoza południowoafrykańskiej modelki pozującej w otoczeniu czerwonych róż to mocne wejście w nowy rok, a zarazem zapowiedź styczniowych działań marki Max Factor. Kolejne tygodnie upłyną bowiem pod znakiem promocji czterech odcieni czerwieni szminek z kolekcji Colour Elixir Lipstick.

Max Factor, marka z przeszło 80-letnią historią, utwierdza w przekonaniu, że Marilyn Monroe jak mało kto nadaje się na globalną ambasadorkę. Jednak nie stałoby się tak, gdyby Norma Jeane, czyli właśnie Marilyn Monroe, kilkadziesiąt lat temu nie odwiedziła studia Blonde Room i nie dała się namówić na metamorfozę, która odmieniła jej życie. Ciemnowłosa Norma przefarbowała się na platynowy blond, a kosmetyki do makijażu od Maxa Factora Juniora uczyniły z niej ikonę piękna.

Co jak co, ale makijaż w stylu Marilyn Monroe, a już w szczególności czerwone usta nigdy nie wyszły z mody. Najnowsza kampania przypomina wręcz, że czerwona pomadka to potężna broń każdej kobiety - dodaje nie tylko seksapilu, ale i pewności siebie.

/ 5Candice Swanepoel ponownie w stylu starego Hollywood

Obraz
© Materiały prasowe

27-letnia supermodelka powróciła w kolejnej kampanii marki Max Factor. Tak jak i w ubiegłym roku, wcieliła się w ikonę piękna Marilyn Monroe.

Marka, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 80-lecie, nie rezygnuje ze sprawdzonej formuły. Gwiazdą kolejnej kampanii, choć nie we własnej osobie, pozostaje Marilyn Monroe. W nowym roku po raz kolejny wcielił się w nią jeden z Aniołków Victoria's Secret - blondwłosa Candice Swanepoel.

Dramatyczne kocie oko, karmazynowe usta, peruka w odcieniu platynowego blondu - metamorfoza południowoafrykańskiej modelki pozującej w otoczeniu czerwonych róż to mocne wejście w nowy rok, a zarazem zapowiedź styczniowych działań marki Max Factor. Kolejne tygodnie upłyną bowiem pod znakiem promocji czterech odcieni czerwieni szminek z kolekcji Colour Elixir Lipstick.

Max Factor, marka z przeszło 80-letnią historią, utwierdza w przekonaniu, że Marilyn Monroe jak mało kto nadaje się na globalną ambasadorkę. Jednak nie stałoby się tak, gdyby Norma Jeane, czyli właśnie Marilyn Monroe, kilkadziesiąt lat temu nie odwiedziła studia Blonde Room i nie dała się namówić na metamorfozę, która odmieniła jej życie. Ciemnowłosa Norma przefarbowała się na platynowy blond, a kosmetyki do makijażu od Maxa Factora Juniora uczyniły z niej ikonę piękna.

Co jak co, ale makijaż w stylu Marilyn Monroe, a już w szczególności czerwone usta nigdy nie wyszły z mody. Najnowsza kampania przypomina wręcz, że czerwona pomadka to potężna broń każdej kobiety - dodaje nie tylko seksapilu, ale i pewności siebie.

/ 5Candice Swanepoel ponownie w stylu starego Hollywood

Obraz
© Materiały prasowe

27-letnia supermodelka powróciła w kolejnej kampanii marki Max Factor. Tak jak i w ubiegłym roku, wcieliła się w ikonę piękna Marilyn Monroe.

Marka, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 80-lecie, nie rezygnuje ze sprawdzonej formuły. Gwiazdą kolejnej kampanii, choć nie we własnej osobie, pozostaje Marilyn Monroe. W nowym roku po raz kolejny wcielił się w nią jeden z Aniołków Victoria's Secret - blondwłosa Candice Swanepoel.

Dramatyczne kocie oko, karmazynowe usta, peruka w odcieniu platynowego blondu - metamorfoza południowoafrykańskiej modelki pozującej w otoczeniu czerwonych róż to mocne wejście w nowy rok, a zarazem zapowiedź styczniowych działań marki Max Factor. Kolejne tygodnie upłyną bowiem pod znakiem promocji czterech odcieni czerwieni szminek z kolekcji Colour Elixir Lipstick.

Max Factor, marka z przeszło 80-letnią historią, utwierdza w przekonaniu, że Marilyn Monroe jak mało kto nadaje się na globalną ambasadorkę. Jednak nie stałoby się tak, gdyby Norma Jeane, czyli właśnie Marilyn Monroe, kilkadziesiąt lat temu nie odwiedziła studia Blonde Room i nie dała się namówić na metamorfozę, która odmieniła jej życie. Ciemnowłosa Norma przefarbowała się na platynowy blond, a kosmetyki do makijażu od Maxa Factora Juniora uczyniły z niej ikonę piękna.

Co jak co, ale makijaż w stylu Marilyn Monroe, a już w szczególności czerwone usta nigdy nie wyszły z mody. Najnowsza kampania przypomina wręcz, że czerwona pomadka to potężna broń każdej kobiety - dodaje nie tylko seksapilu, ale i pewności siebie.

Wybrane dla Ciebie

Posadź tę roślinę. Odporna na ślimaki i łatwa w uprawie
Posadź tę roślinę. Odporna na ślimaki i łatwa w uprawie
"Mówię stanowcze 'nie'". Architekt z programu Szelągowskiej grzmi
"Mówię stanowcze 'nie'". Architekt z programu Szelągowskiej grzmi
Maść z apteki za 7 zł. Jak żelazko na zmarszczki
Maść z apteki za 7 zł. Jak żelazko na zmarszczki
Stanęła na ściance w sukni z rozcięciem. Flesz zrobił swoje
Stanęła na ściance w sukni z rozcięciem. Flesz zrobił swoje
Nowy trend w randkowaniu. Czym jest "shrekowanie"?
Nowy trend w randkowaniu. Czym jest "shrekowanie"?
Joanna Krupa zasiadła na kanapie "DDTVN". Tylko spójrzcie na jej stopy
Joanna Krupa zasiadła na kanapie "DDTVN". Tylko spójrzcie na jej stopy
Kiedy po deszczu pojawią się grzyby? Tyle musisz odczekać
Kiedy po deszczu pojawią się grzyby? Tyle musisz odczekać
Pokazał się z żoną na ściance. Zaliczył małą wpadkę
Pokazał się z żoną na ściance. Zaliczył małą wpadkę
Tak przyszła do "PnŚ". Na stopach najmodniejsze buty sezonu
Tak przyszła do "PnŚ". Na stopach najmodniejsze buty sezonu
Róż na wojskowej uroczystości. Tak ubrała się żona Kosiniaka-Kamysza
Róż na wojskowej uroczystości. Tak ubrała się żona Kosiniaka-Kamysza
Przed śmiercią spotkała się z lekarką. Wiadomo, co jej powiedziała
Przed śmiercią spotkała się z lekarką. Wiadomo, co jej powiedziała
Nagminnie zalewają łazienki. Hotelarze na Podhalu wieszają ostrzeżenia dla turystów
Nagminnie zalewają łazienki. Hotelarze na Podhalu wieszają ostrzeżenia dla turystów