Mural z Lekcjami Wartości od L'Oréal Paris

W centrum Warszawy powstał nowy, inspirujący mural. Jego wyjątkowy projekt przypomina tablicę, na której wypisane są rozwinięcia słynnego hasła "Jestem tego warta" napisane przez kobiety i mężczyzn, zachęcające do samoakceptacji. To kolejna odsłona kampanii Lekcje Wartości.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Maj to dla marki L’Oreal Paris miesiąc samoakceptacji. W swojej kampanii "Lekcje Wartości" zachęca kobiety i mężczyzn do rozwinięcia słynnego sloganu "Jestem tego warta" i zastanowienia się nad tym, co dla nas ważne. Twarzami kampanii zostały Ewa Farna i Maria Dębska, których testymoniale zobaczyliśmy w krótkich filmach. Tym razem swoje rozwinięcia składają na muralu. I nie tylko one!

Wszystkie hasła to osobiste przekazy. Nie stworzyli ich specjaliści od marketingu, ale społeczność skupiona wokół marki. Zdania zostały wyłonione w ramach konkursu na fan page'u L'Oréal Paris na Facebooku, do którego zgłoszenia przysłało 580 osób z całej Polski! Zadaniem uczestników było dokończenie słynnego hasła: "Jestem tego wart/warta, bo…"

"Codziennie mierzę się z własnymi słabościami", "Żyję tak, że każdego ranka z dumą spoglądam w lustro", "Zaczęłam słuchać siebie, zamiast spełniać oczekiwania innych" — to przykładowe zdania z 17 cytatów, które znalazły się na muralu.

To jedno z wielu działań marki w ramach kampanii Lekcje Wartości. L'Oréal Paris przekonuje w niej, że nie definiuje nas, ani wygląd ani opinia innych. Piękno każdej osoby pochodzi z jej wnętrza, a slogan "Jestem tego warta" dla każdego znaczy coś zupełnie innego. I to, do czego zachęca marka, warto w sobie pielęgnować.

— "Jestem tego warta" to nie tylko nasze hasło, to nasza misja — mówi Dominika Nockoska Brand Business Director & Brand Champion marki L'Oreal Paris w Polsce i Krajach Bałtyckich. — Mural ma być sposobem na uczczenie samoakceptacji i świętem różnorodności. Chcemy poprzez niego podkreślić, że każdy z nas jest wart, by być wysłuchanym, zauważonym, a także akceptowanym takim, jaki jest — dodaje.

Za kreację odpowiedzialny jest Paweł Chmielewski z ekipy Brush Brothers, znanej z realizacji szeregów artystycznych projektów miejskich. Malowanie muralu trwało 6 dni, w ciągu których mieszkańcy mogli obserwować, jak hasła pojawiają się na powierzchni, niczym na kredowej tablicy, stopniowo tworząc większy, pozytywny obraz.

Mural będzie stał przy ulicy Ludwika Waryńskiego, sąsiadującej z metrem Politechnika do końca czerwca 2023.

Materiał sponsorowany przez L'Oreal Paris

Wybrane dla Ciebie

Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy się poznali, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy się poznali, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje
Osoby z niską inteligencją emocjonalną powtarzają je często. 4 zdania
Osoby z niską inteligencją emocjonalną powtarzają je często. 4 zdania
Ścięła większość włosów. Chwyciła za nożyczki i pokazała efekt
Ścięła większość włosów. Chwyciła za nożyczki i pokazała efekt