Trwa ładowanie...

Najlepsze ćwiczenie na pośladki. Efekty już po 2 tygodniach

Lato zbliża się wielkimi krokami, więc czasu na treningi jest coraz mniej. Aby zachwycić na plaży jędrnymi i uniesionymi do góry pośladkami warto poświęcić codziennie parę minut na wykonanie ćwiczenia, które pomoże osiągnąć ten efekt. Pierwsze zmiany zauważysz już po dwóch tygodniach.

Share
Najlepsze ćwiczenie na pośladki Najlepsze ćwiczenie na pośladki Źródło: Getty Images, fot: bojanstory
d1kg0ln

Przysiady są prawdopodobnie najpopularniejszym ćwiczeniem na mięśnie pośladków, ale również tym, które daje najbardziej spektakularne efekty w krótkim czasie. Jego regularne wykonywanie sprawia, że mięśnie rosną, tworząc jędrne kształty dodatkowo unoszące się nieco do góry. Jednak taki rezultat osiągniesz jedynie przy zachowaniu pewnych zasad. 

Podczas wykonywania przysiadów pracują przede wszystkim małe, średnie i duże mięśnie pośladkowe oraz mięsień czworogłowy oraz dwugłowy uda. Ćwiczenie oprócz tego wzmacnia łydki, brzuch i plecy, które wspomagają w wykonywaniu ruchu. Jednak oprócz unoszenia i ujędrniania pośladków wpływa również na poprawę równowagi i elastyczności. Lecz w osiągnięciu tych wymarzonych efektów kluczowa jest technika. 

Jak poprawnie wykonywać przysiady?

Aby przygotować się do wykonywania ćwiczenia, rozstaw nogi na szerokość bioder ze stopami skierowanymi lekko na zewnątrz. Podczas zginania kolan, wypchnij biodra do tyłu. Ciężar ciała powinien być w znacznej mierze oparty na piętach, które w trakcie ćwiczenia nie mają prawa się unieść. Pamiętaj również, by podczas przysiadu kolana nie wyszły za linię stóp. Usprawiedliwione będą jedynie osoby bardzo wysokie. Plecy muszą być proste, a łopatki ściągnięte. Gdy wrócisz z przysiadu do pozycji stojącej, nie zapomnij o wypchnięciu miednicy do przodu i mocnym spięciu pośladków. 

Jak robić przysiady? Getty Images
Jak robić przysiady? Źródło: Getty Images, fot: solar22

Pierwsze efekty ćwiczeń zobaczysz szybciej niż myślisz

Jeśli chcesz mieć uniesione do góry i jędrne pośladki, najlepiej będzie, jak przysiady będziesz wykonywała codziennie. Zacznij od 20 powtórzeń i z każdym kolejnym dniem zwiększaj tę liczbę w miarę swoich możliwości, najlepiej o 5 lub 10 kolejnych przysiadów. Wystarczy, że dojdziesz do 50 powtórzeń dziennie. Pierwsze zadowalające efekty powinnaś zauważyć już po dwóch tygodniach ćwiczeń. Pamiętaj jednak, że mięśnie przyzwyczajają się do konkretnych ruchów i wysiłku, dlatego po czasie możesz zacząć wykonywać przysiady z ciężarkami lub sztangą. 

d1kg0ln

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Podpór wysoki, czyli ćwiczenie na jędrne pośladki

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d1kg0ln
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1kg0ln
d1kg0ln