Najlepsze miejsca na konferencję w Warszawie
Warszawa to miasto pełne kontrastów, cieszące się dużym prestiżem zarówno w Polsce, jak i całej Europie. Stolica Polski jest nie tylko siedzibą władz administracyjnych, lecz także międzynarodowych korporacji prężnie działających na rodzimym rynku.
13.01.2016 | aktual.: 14.01.2016 08:59
Warszawa to miasto pełne kontrastów, cieszące się dużym prestiżem zarówno w Polsce, jak i całej Europie. Stolica Polski jest nie tylko siedzibą władz administracyjnych, lecz także międzynarodowych korporacji prężnie działających na rodzimym rynku.
Bogata historia przeplatająca się z nowoczesnym wizerunkiem miasta przyciąga turystów, osoby poszukujące wykształcenia i pracy, ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy tworzą stanowiska pracy. Zmodernizowana infrastruktura komunikacyjna, nowoczesne zaplecze biurowe oraz pracownicy o wysokich kwalifikacjach zawodowych to atuty przyciągające międzynarodowe korporacje.
Prestiżowa lokalizacja dla każdego biznesu
Stolica Polski cieszy się dużym uznaniem inwestorów, co przekłada się na znaczącą ilość oddziałów znanych, międzynarodowych firm o globalnym zasięgu, które wybrały wspomnianą lokalizację na swoją europejską siedzibę. Środowisko biznesowe chętnie decyduje się na Warszawę ze względu na prestiż, jaki oferuje, a także szybkie połączenia drogowe, kolejowe oraz lotnicze (port lotniczy Warszawa-Okęcie i Warszawa-Modlin) z Europą. Obecnie podróż z Berlina lub Brukseli do Warszawy może być krótsza niż półtorej godziny. Atuty strategiczne i ekonomiczne czynią ze stolicy doskonałe miejsce do spotkań biznesowych z międzynarodowymi partnerami, a także konferencji.
Potrzeby biznesu są niezwykle zróżnicowane – konferencje, spotkania w gronie zarządu, uroczyste gale i wystawne przyjęcia przy świecach. Na to wszystko Warszawa jest doskonale przygotowana. Bogate zaplecze hotelowe o najwyższym standardzie obsługi oferuje sale konferencyjne odpowiednie na każdą okazję. Ważne, aby były one zlokalizowane w centrum miasta – w połowie drogi pomiędzy historycznymi miejscami a biznesową częścią aglomeracji.
- Sofitel Warsaw Victoria to 15 zróżnicowanych sal, z których każda posiada naturalne światło i wspaniały widok na plac Piłsudskiego. Ponadto w Sali Balowej kurtyna odsłania profesjonalną scenę. Do dyspozycji wykonawców i prelegentów są trzy garderoby, a dzięki możliwości instalacji dodatkowego oświetlenia fotografowie uchwycą każdą ważną chwilę wydarzenia – mówi Philippe Godard, dyrektor hotelu.
Obsługa na europejskim poziomie
W międzynarodowym biznesie liczy się profesjonalnym i najwyższe standardy współpracy. W związku z tym również organizacja konferencji lub spotkania biznesowego „na szczycie” powinna zostać odpowiednio zaaranżowana. Należy nadać wydarzeniu odpowiednią rangę, ale także zaoferować zebranym gościom atrakcje. W przypadku Sofitel Warsaw Victoria doświadczony concierge zadba o przebieg konferencji, a profesjonalny szef kuchni przygotuje catering na zamówienie dostosowany do potrzeb i preferencji gości. Lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie placu Piłsudskiego to doskonały punkt , aby udać się na Stare Miasto i pokazać odwiedzającym blask dawnej, królewskiej Warszawy.
Tekst powstał w wyniku współpracy z siecią AccorHotels, której pracownicy podzielili się z nami swoim doświadczeniem.