Niespodzianki, atrakcje i większa przestrzeń. Sephora w Westfield Arkadia robi wrażenie
Perfumeria Sephora zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia w minioną sobotę na nowo powitała swoich klientów. Unikalny BarberShop marki Acqua di Parma, gabinet dedykowany usługom pielęgnacyjnym, automat do samodzielnego odbierania zamówień z perfumerii internetowej – to tylko niektóre z licznych nowości przygotowanych przez Sephora.
10.09.2020 12:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nowości i zmiany
W odmienionych wnętrzach flagowej perfumerii Sephora, na odwiedzających obok dedykowanych stref tematycznych, czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek, w tym takich, które dostępne są wyłącznie w tej lokalizacji w Polsce. Z okazji ponownego otwarcia Sephora przygotowała dla swoich klientów wyjątkowe oferty specjalne oraz liczne prezenty do zakupów, aż do 12 września!
- Nowo otwarta flagowa Sephora to aż 764 m2 powierzchni najmu. Sama sala sprzedaży zajmuje ponad 600 m2. Przestrzeń, wzrosła aż o 63 proc. - powiedziała Agnieszka Rozborska, Dyrektor ds. rozwoju Sephora Polska.
Każda z nas znajdzie coś dla siebie
- Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym,
- BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów,
- We flagowej perfumerii pojawił się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect,
- Chillout Zone, czyli miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę,
- Make up Hub – stanowiska dedykowane spotkaniom z makijażystami i testowaniu produktów,
- Skincare Hub – strefa i stanowiska do indywidualnych spotkań z ekspertami pielęgnacji,
- Gift Hub – bezpłatne grawerowanie i pakowanie prezentów, a także ekskluzywny serwis personalizacji skórzanych etui na zapachy Atelier Cologne
- Nasza perfumeria zlokalizowana w Westfield Arkadia na nowo tętni życiem i daje klientom najbogatszy w Polsce dostęp do zindywidualizowanych usług oraz asortymentu. Jestem przekonana, że każdy z odwiedzających nas pasjonatów świata piękna, niezależnie od wieku, upodobań i potrzeb, znajdzie w niej coś wyjątkowego dla siebie - mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.
Rozwój firmy
Co powinniśmy odwiedzić jako pierwsze? Katarzyna Bielecka poleca strefę z konsultacjami i poradami dla wszystkich zainteresowanych:
- Moim faworytem jest gabinet do spersonalizowanych zabiegów pielęgnacyjnych Skin Care Room, który przygotowaliśmy z myślą o konsultacjach dla najbardziej wymagających klientek. Kolejną innowacją jest automat Click&Collect, odzwierciedlający rosnący rozwój naszej firmy w kierunku omichannel, a jednocześnie będący wyjściem w kierunku potrzeb naszych klientów wynikających z obecnej sytuacji – dzięki C&C zamówienie złożone np. w domu na sephora.pl, możemy samodzielnie odebrać w perfumerii już po 2 godz. - dodaje Dyrektor Generalna Sephora Polska.
Niespodzianki i oferty specjalne z okazji otwarcia Sephora w Westfield Arkadia czekają na odwiedzających aż do 12 września. Każdego dnia pojawiać się będą inne oferty. Pamiętaj, aby wybierając się na zakupy do perfumerii zabrać ze sobą maseczkę i przy wejściu zdezynfekować dłonie.