Nowa koszulka wzbudziła mieszane uczucia. Jest komentarz firmy
Znana sieciówka wystawiła w swoim asortymencie T-shirty, mające nadruk Świętego Mikołaja z butelkami wina i z dwuznacznym hasłem "Odkupienie win". Niektórzy klienci poczuli się urażeni, firma szybko zaregowała.
Reakcje internautów są przeróżne
Pisarka Agata Puścikowska na swoim fanpage'u napisała, że specyficzne poczucie humoru, wykorzystane na koszulce ją zniesmaczyło. - Heheszki z pijanego czerwonego pajaca to akurat kwestia gustu. (..) Ale podpis to nie dowcipna gra słów, (...) lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom. Niesmaczne - komentuje Puścikowska.
Pod jej postem pojawiło się wiele komentarzy. Niektóre w zupełnie innym tonie: " Dziękuję za ten post! Już wiem gdzie kupię prezenty na święta dla mojej rodziny", "Jesooo, jaka drama z powodu koszulki", "Świetna jest ta koszulka".
Wycofane koszulki dostaną najbardziej potrzebujący
Firma Reserved wystosowała szybko komentarz.
- Chcemy przeprosić za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć - poinformował nas Rafał Gruszkiewicz, kierownik ds. komunikacji Digital & PR Reserved. - Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy szybką decyzję o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży zarówno w naszym sklepie internetowym jak i salonach marki.
Zobacz także: Chcesz pracować zdalnie w hotelu, pensjonacie lub domku w górach? Prawo tego nie zabrania
Wycofane koszulki nie będą utylizowane - byłoby to wbrew naszej polityce środowiskowej. Zamierzamy przekazać je najbardziej potrzebującym - przekazał nam Rafał Gruszkiewicz.