Nowa koszulka wzbudziła mieszane uczucia. Jest komentarz firmy
Znana sieciówka wystawiła w swoim asortymencie T-shirty, mające nadruk Świętego Mikołaja z butelkami wina i z dwuznacznym hasłem "Odkupienie win". Niektórzy klienci poczuli się urażeni, firma szybko zaregowała.
30.11.2020 | aktual.: 02.03.2022 16:14
Reakcje internautów są przeróżne
Pisarka Agata Puścikowska na swoim fanpage'u napisała, że specyficzne poczucie humoru, wykorzystane na koszulce ją zniesmaczyło. - Heheszki z pijanego czerwonego pajaca to akurat kwestia gustu. (..) Ale podpis to nie dowcipna gra słów, (...) lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom. Niesmaczne - komentuje Puścikowska.
Pod jej postem pojawiło się wiele komentarzy. Niektóre w zupełnie innym tonie: " Dziękuję za ten post! Już wiem gdzie kupię prezenty na święta dla mojej rodziny", "Jesooo, jaka drama z powodu koszulki", "Świetna jest ta koszulka".
Wycofane koszulki dostaną najbardziej potrzebujący
Firma Reserved wystosowała szybko komentarz.
- Chcemy przeprosić za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć - poinformował nas Rafał Gruszkiewicz, kierownik ds. komunikacji Digital & PR Reserved. - Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy szybką decyzję o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży zarówno w naszym sklepie internetowym jak i salonach marki.
Zobacz także: Chcesz pracować zdalnie w hotelu, pensjonacie lub domku w górach? Prawo tego nie zabrania
Wycofane koszulki nie będą utylizowane - byłoby to wbrew naszej polityce środowiskowej. Zamierzamy przekazać je najbardziej potrzebującym - przekazał nam Rafał Gruszkiewicz.