ModaNowy ekskluzywny magazyn w Polsce

Nowy ekskluzywny magazyn w Polsce

Nowy ekskluzywny magazyn w Polsce
Źródło zdjęć: © Informacja prasowa
13.08.2009 15:40, aktualizacja: 21.06.2010 13:20

Ekskluzywny FORKS Magazine pojawi się na polskim rynku już wczesną jesienią. Edycję polską tego francuskiego pisma pod redakcją Jean’a Cousin poprowadzi projektantka mody Agnieszka Polkowska.

Ekskluzywny FORKS Magazine pojawi się na polskim rynku już wczesną jesienią. Edycję polską tego francuskiego pisma pod redakcją Jean’a Cousin poprowadzi projektantka mody Agnieszka Polkowska.

FORKS Architektura, Design, Moda jest kwartalnikiem o tendencjach nowatorskich, opisującym bieżące prądy i kierunki w sztuce, modzie, designie, muzyce, a także nowych technologiach. Nie pomija także innowacji w zakresie architektury miast i krajobrazów. Magazyn interesuje się zarówno literaturą, podróżami, kinem jak i gastronomią.

Polskie wydanie magazynu zostało powierzone wschodzącej projektantce mody Agnieszce Polkowskiej, jako młodej i ambitnej osobie, doskonale utożsamiającej wartości FORKS’a. Polkowska jest też współzałożycielką duetu Siaczyńska&Polkowska, dbającego o wizerunek artystów - muzyków i aktorów. FORKS to magazyn ekskluzywny, jakiego do tej pory nie było w Polsce – podkreśla Agnieszka Polkowska, redaktor prowadząca pisma. - Polska, jako jeden z nielicznych krajów będzie posiadała własną edycję FORKS’a, gdyż według przeprowadzonych badań jest w tej chwili państwem najlepiej rozwijającym się pod względem ekonomicznym w Europie, a jednocześnie ciekawym kulturalnie – dodaje Polkowska.

Dzięki starannie dobranej zawartości i jakości artykułów oraz dopracowanej części wizualnej pismo plasuje się na najwyższej półce. Każdy numer FORKS’a tworzy w efekcie wolumin, jakością nie ustępujący eleganckim edycjom książek.

Do tej pory swoich edycji magazynu FORKS doczekały się takie kraje, jak Francja, Rosja i Japonia oraz od niedawna także Niemcy. Teksty do pierwszego numeru przygotowali dziennikarze polscy oraz francuscy.

FORKS Magazine wydany w nakładzie 15 tys. egzemplarzy będzie dostępny w najważniejszych salonach prasowych największych polskich miast.

Źródło artykułu:Informacja prasowa