Oribe na ustach i ulicach całego świata!
Wybitny fryzjer, wizjoner, najbliższy przyjaciel wielu supermodelek z lat 80. i 90-tych – Oribe Canales. Przez ponad 25 lat spędzonych w branży beauty stał się znany ze swojego wizjonerstwa, lekkości w przełamywaniu konwenansów i tworzenia niezwykle fotogenicznych, ale nieprzerysowanych fryzur. Kochał piękno i chciał, aby kobiety wyglądały pięknie i seksownie. Wyglądał jak gwiazda filmowa - wysportowany, opalony z kruczoczarnymi włosami i ramionami wytatuowanymi od góry do dołu. Jego hasło brzmiało: "Kobiety powinny wyjść z mojego salonu wyglądając jak milion dolarów".
Marka Oribe w tym roku wyróżniła Canalesa wykonaniem murali na ulicach całego świata. Wizerunek Oribe możemy podziwiać między innymi w Nowym Yorku, Los Angeles, Paryżu czy Dubaju. Powstała również specjalna artystyczna edycja Dry Texturizing Spray. Limitowana edycja najlepiej sprzedającego się sprayu do tworzenia tekstury na sucho w retro-nowoczesnym opakowaniu przedstawia ilustrację współzałożyciela i legendarnego fryzjera Oribe Canalesa. Oribe odegrał kluczową rolę w tworzeniu Dry Texturizing Spray. Zaprojektował go jako wymarzoną alternatywę dla suchego szamponu. W rezultacie powstał pierwszy tego typu produkt, który był w stanie zbudować piękną teksturę i stworzyć niezrównaną objętość, jednocześnie absorbując sebum, sprawiać że włosy wyglądają nie tylko świeżo, ale także nawarstwiają się w seksownej teksturze z połyskiem. Oribe Complex (wyciągi z arbuza, liczi i kwiatu szarotki alpejskiej) chroni włosy przed stresem oksydacyjnym, wysuszaniem, niszczeniem i wypłukiwaniem koloru. Szybko stał się kultowym produktem zarówno wśród czołowych stylistów, jak i konsumentów. Od czasu debiutu w 2010 roku jest jednym z najpopularniejszych produktów marki.
Czarno -złote opakowanie Dry Texturizing Spray jest ozdobione kolorową ilustracją Oribe Canalesa, ilustrowaną przez pochodzącego z Nowego Jorku artystę Alvaro, wieloletniego współpracownika Canalesa, z eleganckim podpisem Oribe.
Oribe był fanem kalendarza, który Alvaro stworzył dla elitarnej agencji modelek, przedstawiającej ich supermodelki namalowane w jego charakterystycznym, bombowym stylu, więc zlecił artyście stworzenie zdjęć do swojego salonu na Piątej Alei. Kiedy w latach 90. Oribe wypuścił linię produktów do pielęgnacji poprosił Alvaro o namalowanie jego portretu na opakowaniu inspirowanym stylem retro. Powstały wizerunek "umięśnionego mężczyzny" czerpie inspirację z miłości Oribe do rock'n'rolla z lat 50., pop-artu i amerykańskiego stylu pinup-girl. Rysunek przedstawia jego kultowy rękaw tatuaży a Oribe jest przedstawiony trzymając grzebień do stylizacji.
"Dry Texturizing Spray został zaprojektowany przez Oribe Canalesa z myślą o konkretnej potrzebie: aby zapewnić teksturę i objętość z połyskiem", powiedział Daniel Kaner, współzałożyciel Oribe. Projekt limitowanej edycji odzwierciedla osobowość Oribe Canalesa, powiedział Kaner: "Był czarującym i prawdziwym artystą, z intensywnym osobistym stylem"