"Podaruj Dzieciom Słońce". Tak niewiele trzeba, by pomóc!
Trwa akcja "Podaruj Dzieciom Słońce". Do końca roku kupując w sklepach Carrefour produkty popularnych, należących do Procter & Gamble marek, np. Ariel, Pampers, Always czy Fairy możesz pomóc Fundacji Polsat wspierać małych pacjentów wrocławskiego "Przylądka Nadziei".
18.09.2023 11:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ze środków zebranych w ramach akcji "Podaruj Dzieciom Słońce" Fundacja Polsat stworzy w "Przylądku Nadziei" wygodne warunki pobytu dla mam małych pacjentów. W placówce przebywają dzieci z całego kraju, walczące z ostrymi białaczkami limfoblatycznymi i chłoniakami, a wraz z nimi ich mamy. Stąd potrzeba stworzenia dla nich przyjaznego miejsca, w którym będą mogły wypocząć i nabrać sił do wspierania swoich dzieci. Eksperci nie mają wątpliwości, że bliskość mam ma ogromny wpływ nie tylko na samopoczucie malucha, ale także jego proces zdrowienia.
Jeśli chcesz wesprzeć akcję "Podaruj Dzieciom Słońce", wystarczy, że do końca roku robiąc zakupy w hipermarketach Carrefour, włożysz do koszyka produkty marek P&G, takich jak m.in. Fairy, Vizir, Ariel, Lenor, Head & Shoulders, Pantene, Blend-a-Med, Braun, Old Spice, OralB, Ambi Pur, Pampers, Always czy Gillette. Poznasz je po charakterystycznym żółtym słoneczku na półkach. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na stworzenie pokojów dla mam.
– "Procter & Gamble" to firma, która stara się poprawiać jakość życia konsumentów na całym świecie. Dobrze wiemy, że rola mamy w wychowaniu i opiece nad dziećmi jest nie do przecenienia. Wiemy też, że wymaga ona wiele wysiłku. Staramy się więc wspierać mamy, pomagać im na co dzień w domowych czynnościach, ale także w sytuacjach szczególnych, kryzysowych. Dlatego w tegorocznej edycji kampanii "Podaruj Dzieciom Słońce" chcemy zebrać środki, dzięki którym będziemy mogli stworzyć mamom wygodne warunki pobytu z dzieckiem w szpitalu, w sytuacji, gdy ich opieka i wsparcie ma największe znaczenie – mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, Procter & Gamble w Europie Centralnej.
Wyjątkowe miejsce na mapie Polski
"Przylądek Nadziei" to placówka stworzona w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu. Dzięki stosowaniu nowoczesnych metod terapii z dużą skutecznością leczy się tam ostre białaczki limfoblastyczne i chłoniaki u dzieci. Dzięki środkom zebranym w pierwszej edycji akcji "Podaruj Dzieciom Słońce" w 1999 r. stworzono obecnie największy w Polsce ośrodek hematologii i onkologii dziecięcej.
– Bardzo nas cieszy reaktywacja akcji "Podaruj Dzieciom Słońce", dzięki której w "Przylądku Nadziei" zostaną wyremontowane pomieszczenia socjalne, w których mamy spędzają czas, będąc ze swoim dzieckiem na oddziale onkologicznym. "Przylądek Nadziei" ma już osiem lat i wymaga remontu oraz modernizacji – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Zarządu Fundacji Polsat.
– Jesteśmy przekonani, że dzięki hojności klientów Carrefour, którzy od lat aktywnie angażują się we wsparcie szczytnych projektów realizowanych w Polsce oraz z takim partnerem jak Fundacja Polsat, wspólnie uda nam się stworzyć na oddziałach onkologicznych komfortowe warunki dla mam opiekujących się swoimi chorymi dziećmi – mówi Barbara Kowalska, Dyrektorka ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju.
Ponad 20 lat współpracy P&G i Fundacji Polsat
We wcześniejszych edycjach akcji "Podaruj Dzieciom Słońce" udało się uzbierać prawie 66 mln zł. Zebrane środki przeznaczono na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla szpitali i oddziałów dziecięcych na terenie całego kraju. Kupiono m.in. wysokiej klasy specjalistyczny sprzęt diagnostyczny niezbędny do terapii wcześniaków, aparaturę do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci, sprzęt rehabilitacyjny oraz specjalistyczne pomoce dydaktyczne dla dzieci niewidomych i niedowidzących.