Polki wybrały ulubione auto

Polki wybrały ulubione auto

Polki wybrały ulubione auto
02.09.2005 16:46, aktualizacja: 26.06.2010 17:20

Wielu mężczyzn nadal uważa, że długie paznokcie, makijaż, czy spódnica, czynią nas odpornymi na wiedzę motoryzacyjną, że kłopot ze zmianą koła, to tylko dowód na całkowitą ignorancję technicznych zagadnień związanych z tą dziedziną.

Wielu mężczyzn nadal uważa, że długie paznokcie, makijaż, czy spódnica, czynią nas odpornymi na wiedzę motoryzacyjną, że kłopot ze zmianą koła, to tylko dowód na całkowitą ignorancję technicznych zagadnień związanych z tą dziedziną.

Mit o kobiecie, marnym kierowcy w spódnicy, wciąż trwa. Na szczęście to tylko mit. Cztery kółka rozbudzają dziś na równi wyobraźnię kobiet i mężczyzn. Nie mówimy tu tylko o pożądanym kolorze nadwozia i miłym wnętrzu w ciepłych kolorach. Ale o tym, co w motoryzacji jest naprawdę ważne – bezpieczeństwie i komforcie jazdy. Aby to udowodnić, poprosiliśmy wszystkie nasze Internautki o wskazanie modelu samochodu, który najbardziej odpowiada naszym gustom. Postanowiliśmy wyłonić auto, któremu w drodze głosowania on line moglibyśmy przyznać tytuł IDEALNY DLA KOBIETY.
W plebiscycie wybierałyście rozsądnie. Swoje głosy mogłyście oddawać na 4 modele samochodów – citroena C1, lancie epsilon, nissana micrę i renault modus. Auta, nie tylko atrakcyjnie wizualnie, ale w których czuje się pewnie i bezpiecznie. Które łatwo zaparkować i którym równie łatwo włączyć się do ruchu, które pewnie przyśpieszają i równie pewnie hamują.

Na Wasze opinie czekaliśmy przez 3 miesiące. 1 września wszystko stało się jasne. Ulubionym modelem Polek w 2005 roku jest citroen C1. To francuskie auto prowadzi się przyjemne, zarówno w mieście, jak i na dłuższych trasach. Samochód świetnie trzyma się drogi. Producenci zadbali o bezpieczeństwo, wyposażając je seryjnie w przednie hamulce z wentylowanymi tarczami, ABS, CSC (system kontrolujący tor hamowania po łuku) oraz poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. Samochód ze względu na swe rozmiary, promień skrętu oraz przełożenie skrzyni biegów decydujące o dynamice i przyspieszeniu, znakomicie sprawdza się w warunkach miejskich. W citroenie C1 nie musimy martwić się wysokimi kosztami eksploatacji. Oszczędne silniki: benzynowy (1.0i 68 KM) oraz diesel (HDi 55 KM) gwarantują niskie zużycie paliwa.