ModaPolski "Vogue" już niebawem w kioskach. Znamy datę premiery i cenę

Polski "Vogue" już niebawem w kioskach. Znamy datę premiery i cenę

Polski "Vogue" już niebawem w kioskach. Znamy datę premiery i cenę
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Marta Dragan

23.01.2018 15:47, aktual.: 23.01.2018 16:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na tę premierę miłośnicy mody czekali od lat. Polska dołączy do grona 22 krajów, w których wydawany jest legendarny magazyn "Vogue". Premierowy, marcowy numer, pojawi się na rynku w połowie lutego br. w nakładzie 160 tys. egzemplarzy. Będzie dostępny w szerokiej dystrybucji w całym kraju oraz w specjalnej przedsprzedaży.

"Vogue" nazywany jest biblią mody. Magazyn zadebiutował w Stanach Zjednoczonych w grudniu 1892 roku jako tygodnik dla kobiet. Obecnie ukazuje się w 22 krajach. 14 lutego do sprzedaży trafi pierwszy, marcowy numer polskiej edycji słynnego magazynu "Vogue".

Pierwszy numer "Vogue Polska" powstawał w ścisłej tajemnicy, przygotowywany przez kilkunastoosobowy zespół, którego członkowie mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i sukcesami w zakresie dziennikarstwa, mody czy kultury. Na jego czele stoi Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit.

"Vogue Polska" jest podzielony na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i Public Relations.

– "Vogue Polska" to magazyn, którego koncepcja w stu procentach powstaje w redakcji. Każdy numer przygotowują najlepsi zarówno polscy, jak i zagraniczni autorzy. Skupiamy się na modzie, chcemy opowiadać o niej, szukając równowagi między obrazem a słowem. W magazynie odbiorcy znajdą znakomite zdjęcia i rzetelne dziennikarstwo: sesje, reportaże, bogaty dział kulturalny - podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny. - "Vogue" przemawia do milionów ludzi na całym świecie, teraz także po polsku - dodaje.

Jostyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria, odpowiadającego za polską edycję "Vogue'a" przyznaje, że jest to najbardziej wyczekiwany tytuł ostatniej dekady. - Odpowiedź na potrzeby Polek, którym bliska jest filozofia piękna i elegancji. Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która naturalnie wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku dóbr luksusowych - dodaje.

Wcześniej, w czerwcu 2017 roku Conde Nast International, międzynarodowy wydawca "Vogue'a", ogłosił, że wybrał założoną przez Kasię Kulczyk spółkę Visteria na swojego partnera i wydawcę "Vogue Polska".

Czytelnicy, którzy już teraz chcą zapewnić sobie egzemplarz pierwszego numeru polskiej edycji legendarnego pisma, mogą zamówić go na stronie www.vogue.pl w ramach limitowanej przedsprzedaży. Zamówiony w ten sposób magazyn trafi do nich w dniu premiery.

W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu (poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym) wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Nakład pierwszych numerów wyniesie 160 tys. egzemplarzy. Jego cena to 16,90 zł, czyli o niemal 5 zł więcej niż kosztuje luksusowy magazyn "Harper’s Bazaar", wydawany przez Marquard Media Polska, który będzie głównym konkurentem "Vogue’a" w Polsce.

"Vogue Polska" jest już aktywny w social mediach. Oficjalne profile można zaobserwować zarówno na Facebooku, jak i Instagramie.

Pierwszy numer polskiej edycji "Vogue'a" to przełomowy moment dla fanów mody w Polsce. W dniu premiery spodziewajcie się naszej recenzji. A my czekamy również na wasze opinie.

*Posiadasz lub kupujesz samochód? Weź udział w ankiecie. *

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także