Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje Kampania "Pokolenia" Patrizia Aryton

Styl naszych mam nie tylko pomaga nam odnaleźć własny – czy to poprzez naśladowanie go, czy też poprzez jego odrzucenie. W relacji z nim budujemy świadomość siebie, swoich potrzeb i preferencji. Ubrania potrafią przywoływać wspomnienia, przenosić w czasie, przypominać miejsca, zapachy, emocje. To garderoby naszych mam są pierwszymi inspiracjami na drodze do naszego unikalnego i ponadczasowego stylu. I to o ich sukienkach, garniturach, koszulach i płaszczach marzymy, zanim odkryjemy świat mody.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

30.05.2023 14:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dlatego kolekcje Patrizia Aryton skomponowane są tak, by mogła je nosić i mama, i córka. A główną rolę w nich odgrywasz Ty, Twój ponadczasowy styl, który budujesz poprzez jakość i uniwersalność wybieranych ubrań. To szlachetne tkaniny, które dają ciału poczucie komfortu i kroje – dyskretnie luksusowe, dodające pewności siebie.

Stylizacje, które widzimy w kampanii Pokolenia podkreślają indywidualność, osobowość i temperament jej bohaterek. W kolekcji wiosna-lato 2023 znajdziemy wszystkie elementy garderoby idealne na ten sezon – lniane garnitury i kombinezony, trencze, klasyczne jedwabne slip dress i topy czy luźne bawełniane koszule. A wszystko to w eleganckiej kolorystyce, opartej na odcieniach bieli, czerni, szarości, beżu z akcentem ciepłego brązu. To kapsułowa baza klasycznej garderoby dla kobiety, która czuje się pewna swojego stylu. Ubrania Patrizia Aryton projektowane i szyte są w taki sposób, by przetrwały znacznie dłużej niż sezon. Tak, jak relacje międzypokoleniowe, są trwalsze niż chwilowe trendy.

Patrizia Aryton to marka, dla której miarą jakości ubrań jest ich uniwersalność i ponadczasowość. Marka premium, która oddziałuje na zmysły, nie goni za trendami, ale zaprasza do świata, w którym czujesz się bezpiecznie elegancka. Rodzinne relacje są wpisane w DNA marki – jej początki bazują bowiem na łączącej pokolenia miłości do mody. Danuta i Ryszard Cieroccy założyli swoją markę ponad 30 lat temu, ich córki Patrycja i Sylwia od najmłodszych lat podglądały proces rozwoju firmy. Dzisiaj są jej częścią.

"Moja relacja z Mamą na przestrzeni lat ewoluowała – przez bycie moją opiekunką w dzieciństwie, encyklopedią wiedzy o sztuce i modzie, aż do dziś gdy mogę nazwać ją swoją najlepszą przyjaciółką. Bazuję nie tylko na swoim doświadczeniu, ale też jej cennych spostrzeżeniach i radach. Od zawsze podziwiałam pasję Mamy do projektowania, która zrodziła we mnie miłość do mody. Tak samo jak nasza relacja, ewoluowała marka Patrizia Aryton. Kampania "Pokolenia" idealnie ją ukazuje." – wspomina Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor kreatywna marki.

Sekret ponadczasowych ubrań tkwi w tym, że równie świetnie prezentują się na przedstawicielkach różnych pokoleń. Dlatego, podobnie jak styl, mogą być przekazywane z pokolenia na pokolenie. Nie tylko ze względu na klasyczne kroje z nowoczesnym twistem, lecz także ze względu na jakość materiałów i wykonania oraz ich uniwersalność. Bo styl to przedłużenie naszej osobowości, wyraz naszego stosunku do świata.

PATRIZIA ARYTON to polska marka ekskluzywna, która od ponad 30 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów.

Źródło artykułu:WP Kobieta