Premiera kampanii i stylowe nowości marki ELIXA

Elixa od wielu lat jest doskonale znaną oraz wysoko cenioną przez kobiety marką, która wciąż się rozwija poszerzając swój asortyment. Obok kolekcji damskich zegarków, smartwatchy i biżuterii, Elixa właśnie wprowadziła nową kategorię – akcesoria. To jedwabne apaszki, zaprojektowane przez Igora Kubika, znakomitego rysownika oraz okulary przeciwsłoneczne dla kobiet.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Premierowe wzory można dostrzec w nowej kampanii marki zrealizowanej w okolicach Istambułu, gdzie na wodach Bosforu zacumował jacht Elixa. Głównie na jego pokładzie powstały zdjęcia, do których przed obiektywem Marcina Tyszki zapozowała modelka Zosia Nowak, prezentując nowości marki.

Biżuteria i zegarki Elixa podbiły serca kobiet świeżością designu, nietuzinkowymi detalami, odwagą projektów idealnie łączących wyrazistość form, nowoczesną estetykę i trendy modowe. O tym, jak doskonale zegarki i biżuteryjne wzory ze sobą współgrają można się przekonać przeglądając pełne inspiracji kadry sesji wizerunkowej. Podążając za pragnieniami modnych, a przy tym aktywnych kobiet, Elixa poszerzyła kolekcję tradycyjnych zegarków o damskie smartwatche. Dzięki spójnej estetyce, harmonijnie korespondują z biżuterią marki.

W 2025 roku wśród nowości pojawiły się jedwabne apaszki z wyjątkowymi ilustracjami. Autorem projektów jest znakomity, wszechstronny artysta wizualny Igor Kubik, od kilku lat współpracujący z marką Apart. Dlaczego podjął się tego wyzwania?

© materiały partnera

Jako artysta chcę tworzyć rzeczy, które są piękne, opowiadają historię i niosą emocje. Jeśli takie projekty trafiają do szerokiej publiczności, a ludzie mogą się nimi otaczać na co dzień – w tym przypadku dosłownie je nosić i czuć się w nich dobrze – to daje mi ogromną satysfakcję. Muszę przyznać, że praca nad tym projektem była dla mnie sporym zaskoczeniem. Mogłem poczuć się trochę jak projektant mody, ale jeszcze bardziej zaskoczyła mnie twórcza swoboda. Rzadko mam okazję realizować zlecenia, w których jedynym ograniczeniem jest format pracy – bez sztywnych ram, z pełną wolnością kreacji. Mogłem puścić wodze fantazji i stworzyć coś, co w pełni oddaje moją wrażliwość.

Grafiki na apaszkach to starannie przemyślane koncepcje, wpisujące się w DNA marki Elixa. O początku procesu ich tworzenia artysta mówi tak:

Punktem wyjścia był dla mnie research – przyjrzałem się motywom biżuterii Elixa, które okazały się czytelne i inspirujące. Układały się w konkretne tematy: romantyczne symbole miłości, elementy marynistyczne, astrologiczne, motywy roślinne oraz zegarkowe – najbardziej charakterystyczne dla brandu Elixa. Wystarczyło uważnie przeanalizować te powtarzające się wątki i pozwolić wyobraźni nadać im nową formę.

Inspiracją dla artysty były także kobiety, które będą nosiły te dodatki - ich różne osobowości i indywidualizm.

© materiały partnera

Chciałem, aby każdy wzór miał swoją energię i historię, tak by można było dobrać apaszkę nie tylko do stroju, ale także do nastroju, charakteru czy chwili. Myślę, że wszystkie te wzory mogą wyrażać różne elementy osobowości, które każda kobieta może mieć w sobie – bo przecież styl nie jest czymś stałym, lecz zmienia się w zależności od tego, kim jesteśmy w danym momencie. Chciałem, aby te apaszki dawały swobodę wyboru, pozwalając każdej kobiecie odnaleźć w nich część własnej historii.

Efektem pracy Igora Kubika jest pięć unikatowych kompozycji graficznych, różniących się dominującą kolorystyką i motywami. Pierwsza została zainspirowana wizualizacją XIX-wiecznej oranżerii pełnej zieleni, druga motywami astrologicznymi, znakami zodiaku i łańcuchami, w kolejnej natomiast dominuje romantyczny styl z sercami. Pozostałe dwie zdobią eleganckie motywy zegarów oraz żeglarski motyw statku unoszącego się na falach. Apaszki występują w dwóch rozmiarach: 85 x 85 cm oraz 44 x 44 cm.

© materiały partnera

Apaszki, zwłaszcza noszone na głowie, doceniły takie legendy i ikony mody, jak: Jackie Kennedy, Audrey Hepburn i Joan Collins, a z młodych gwiazd choćby Hailey Bieber czy Rihanna. Apaszkę można nosić nie tylko na głowie, czy wokół szyi, ale także wiązać na nadgarstku lub ozdobić torebkę. To dowodzi, jak ponadczasowy, uniwersalny, a przede wszystkim idealny do kreatywnego stylizowania jest to dodatek.

Wraz z apaszkami w kampanii zadebiutowały okulary przeciwsłoneczne dla kobiet. To aż trzydzieści gustownych modeli w bogatej gamie kolorystycznej, a każdy z nich posiada filtr UV 400.

© materiały partnera

Uzupełnieniem powiększonego portfolio marki Elixa są produkty home - zapachowe świece sojowe i patyczki zapachowe, które dzięki zbalansowanym aromatycznym kompozycjom wprowadzają niepowtarzalny klimat w każdym wnętrzu.

Premiera najnowszej kampanii marki Elixa nieprzypadkowo nastąpiła przed Dniem Kobiet. Od początku swego istnienia, marka ta silnie jest związana z kobietami, doceniając ich modowe wyczucie, odwagę w kreowaniu wizerunku i wyrażaniu siebie oraz swojej osobowości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kampania Elixa. Wiosna - Lato 2025 | Apart.TV

Źródło artykułu:Materiał Partnera
apartapaszkiokulary przeciwsłoneczne

Wybrane dla Ciebie