Prouvé – pachnący biznes, który podbija rynki

Czy pasję do pięknych zapachów można przekuć w międzynarodowy biznes, który skupia tysiące dystrybutorów, a rok pandemii COVID-19 kończy z rekordowym obrotem? Można. I to udowadnia wrocławska bizneswoman Katarzyna Trawińska, właścicielka marki kosmetycznej Prouvé.

Katarzyna Trawińska, właścicielka marki ProuvéKatarzyna Trawińska, właścicielka marki Prouvé
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Wszystko zaczęło się w 2017 roku. Po kilku latach zarządzania firmą o globalnym zasięgu, Katarzyna Trawińska postanowiła postawić na własny biznes. Stała za tym konkretna idea – by pokazać ludziom, jak niesamowity i niezwykle bogaty jest świat zapachów i sprawić, by każdy mógł na co dzień otaczać się pachnącymi produktami.

- Zawsze chciałam tworzyć produkty, które będą wypełniały życie klientów pięknymi aromatami. To niesamowite jaką moc mają zapachy i jak mogą na nas wpływać – na nastrój, emocje, to jak jesteśmy odbierani przez otoczenie, a nawet na wybory, których dokonujemy. Dlatego właśnie to jest nasz główny wyróżnik. Przy tworzeniu kompozycji zapachowych, współpracujemy z najstarszą i najbardziej uznaną firmą perfumeryjną z Grasse, stolicy światowego perfumiarstwa. Powstają z francuskich olejków zapachowych z zachowaniem tradycyjnego procesu uszlachetniania. Co ważne, nie ograniczamy się tylko do zamykania tych kompozycji we flakonach z perfumami. Dodajemy je także do naszych kosmetyków do ciała i włosów oraz środków czystości do domu – mówi Katarzyna Trawińska.

Perfumy Prouvé
Perfumy Prouvé © materiały partnera

Bizneswoman dobrze wiedziała, że wyjątkowe zapachy to za mało, by zaistnieć na rynku, dlatego postawiła też na unikalne formuły z nietuzinkowymi składnikami aktywnymi, skuteczność i łatwość użycia oraz oryginalny design opakowań. Przyszli dystrybutorzy i partnerzy chcieli jak najszybciej zacząć współpracę, dlatego tempo prac, by wystartować z nową marką i pełną ofertą, było szalone. Stworzenie Prouvé zajęło rok. Potem przyszedł czas dynamicznego rozwoju. Marka pozyskiwała partnerów w kolejnych krajach. Po zaledwie sześciu miesiącach od oficjalnego startu była obecna nie tylko w Polsce, ale także w Portugalii, na Litwie, w Czechach, na Słowacji, w Niemczech, Francji i na Węgrzech.

Prawdziwym testem dla firmy był wybuch pandemii COVID-19, która bardzo mocno namieszała w gospodarce i zweryfikowała siłę wielu biznesów, także w branży marketingu sieciowego. Dla Prouvé był to okres rozwinięcia swojej działalności i umocnienia pozycji na rynku.

- To był czas mówienia "sprawdzam". Dobrze go wykorzystaliśmy. Wdrożyliśmy nowe rozwiązania, by nasi partnerzy mogli dostosować swoją pracę do zupełnie innych warunków i działania online. Choć nie było łatwo, udało nam się zapewnić ciągłość dostępności produktów i dostaw. Przyciągnęliśmy także wielu nowych partnerów z różnych krajów, którzy po utracie pracy szukali pewnego źródła dochodów. Rok pandemii zamknęliśmy z rekordowym obrotem – mówi właścicielka marki.

Katarzyna Trawińska, właścicielka marki Prouvé
Katarzyna Trawińska, właścicielka marki Prouvé © materiały partnera

Teraz, po sześciu latach działalności, Prouvé jest cenioną, międzynarodową firmą, skupiającą setki tysięcy partnerów, a jej produkty dostępne są w kilkudziesięciu krajach. Ma też swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Mongolii, Ukrainie, Rumunii oraz w Grecji i na Cyprze. Jej właścicielka, oprócz rozwijania marki, postawiła sobie także inny cel – rozprawienie się z mitami o branży MLM, która jest już nie tylko rodzajem alternatywnego biznesu, ale ważnym zjawiskiem społeczno-gospodarczym, dążącym do przełamania dominujących systemów organizacyjnych i dystrybucyjnych na korzyść użytkowników i klientów.

- Tak naprawdę to branża idealna dla wszystkich, którzy szukają innego sposobu pracy niż na etacie lub chcą dorobić. Chcą sami decydować o tym ile, gdzie, z kim i jak pracują. To też rozwiązanie dla osób, które marzą o założeniu własnej firmy, ale brakuje im pomysłu, odwagi albo pieniędzy. Dzięki marketingowi sieciowemu mogą uczyć się biznesu, minimalizując koszty swojej działalności – mówi Trawińska. – Nasi partnerzy mają zapewniony wysokiej jakości produkt, know-how i ograniczają koszty związane z logistyką. Zajmują się przede wszystkim sprzedażą i promocją marki. Mogą też budować własną strukturę dystrybutorów i za jej oraz swoje obroty uzyskiwać co miesiąc wynagrodzenie. W czasach, gdy coraz więcej z nas ceni sobie niezależność w różnych aspektach życia, także zawodowego, ta branża stwarza możliwości, by ją osiągnąć – dodaje.

Katarzyna Trawińska udowodniła, że można spełniać swoje biznesowe marzenia. W ciągu kilku lat stworzyła mocną markę i zbudowała imponującą sieć sprzedaży. Przekonała do siebie i swojej firmy tysiące ludzi, którzy wraz z nią dalej rozwijają Prouvé.

Materiał sponsorowany przez Prouvé
Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Poprowadziła koncert w Opolu. Sukienka Chylewskiej to majstersztyk
Poprowadziła koncert w Opolu. Sukienka Chylewskiej to majstersztyk
Wsyp trzy łyżki do doniczki. Mizerny storczyk urośnie jak na drożdżach
Wsyp trzy łyżki do doniczki. Mizerny storczyk urośnie jak na drożdżach
Zbierasz jagody w lesie? Sprawdź, czy nie grozi ci mandat
Zbierasz jagody w lesie? Sprawdź, czy nie grozi ci mandat
Tak ubrała się na plażę. Spodnie Kasi Tusk to prawdziwy hit na lato
Tak ubrała się na plażę. Spodnie Kasi Tusk to prawdziwy hit na lato
Piękne imię zanika. Nosi je garstka Polek
Piękne imię zanika. Nosi je garstka Polek
Tyle kroków dziennie powinny robić osoby starsze. Padła liczba
Tyle kroków dziennie powinny robić osoby starsze. Padła liczba
Kwitnie obficie. To już ostatni dzwonek, by go wysiać
Kwitnie obficie. To już ostatni dzwonek, by go wysiać
Pokazała zdjęcia zza kulis. Tak wyglądała w Opolu
Pokazała zdjęcia zza kulis. Tak wyglądała w Opolu
Zerwij i rozłóż w ogrodzie. Szkodniki przestaną być problemem
Zerwij i rozłóż w ogrodzie. Szkodniki przestaną być problemem
Lepsze niż siemię lniane. "Naturalny oczyszczacz" dla jelit
Lepsze niż siemię lniane. "Naturalny oczyszczacz" dla jelit
Masz tę roślinę? "Uszkadza serce i nerki, prowadząc nawet do śmierci"
Masz tę roślinę? "Uszkadza serce i nerki, prowadząc nawet do śmierci"
Wygrzewa się w Turcji. Strój kąpielowy Kubickiej nie ma sobie równych
Wygrzewa się w Turcji. Strój kąpielowy Kubickiej nie ma sobie równych